Promocja! Do 80% obniżki!
1 dni 13 godzin 36 minut 42 sekund

Profesjonalna obsługa klienta

Wsparcie naszych klientów to dla nas priorytet. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oprogramowanie nie miało przed Tobą żadnych tajemnic. Nasi konsultanci to eksperci i pasjonaci e-commerce, którzy z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

 

Bezpłatna pomoc techniczna

Zakładając sklep na Sky-Shop, otrzymujesz dostęp do bezpłatnej pomocy technicznej bez żadnych ograniczeń.

Nasi doradcy są dostępni poprzez infolinię działającą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz poprzez e-mail: info@sky-shop.pl

Konsultanci w Sky-Shop to eksperci w swoich dziedzinach – możesz mieć pewność, że otrzymasz rzetelną i wyczerpującą odpowiedź na nurtujące Cię pytania i wątpliwości. Najlepszym potwierdzeniem jakości naszej obsługi są opinie naszych klientów.

Monitoring infrastruktury serwerowej

Monitorujemy stabilność serwerów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych reagujemy natychmiast. 

(Monitoring 24/7 nie jest związany ze wsparciem technicznym związanym z obsługą i konfiguracją sklepu – takie wsparcie jest świadczone w standardowych godzinach naszej pracy w dni robocze.)

Baza wiedzy

Rozbudowana baza wiedzy stworzona z myślą o naszych klientach pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dbamy o to, aby regularnie pojawiały się tam rozbudowane poradniki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez konfigurację oprogramowania.

Prowadzimy także bloga, na którym liczne wskazówki dotyczące prowadzenia sprzedaży internetowej i możliwości, jakie oferuje Sky-Shop.

W przypadku wątpliwości, możesz kontaktować się z nami bezpośrednio poprzez e-mail lub telefonicznie.

Przetestuj Sky-Shop bezpłatnie!

W ramach okresu testowego możesz korzystać ze wszystkich funkcji oprogramowania i pomocy technicznej.

Automatyczny system monitorujący

Nasza platforma posiada automatyczny system monitorujący działanie sklepu. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu technicznego, wysyłany jest e-mail alarmujący na adres administratora sklepu. Możesz wybrać kilka poziomów alarmowych: „lekki błąd”, „błąd ogólny”, „błąd krytyczny”.

Błędy lekkie:

  • związane są z chwilowymi/jednorazowymi problemami, na przykład przy niedziałaniu serwisu API Allegro lub serwisu SMS bądź innych zewnętrznych systemów,
  • generowane są także w sytuacji, kiedy system nie mógł wysłać wiadomości e-mail do klienta, na przykład na skutek błędnego adresu e-mail.

Błędy ogólne:

  • generowane w sytuacji, kiedy klient nie mógł złożyć zamówienia na skutek błędnej konfiguracji sklepu lub innych problemów,
  • pojawią się także, gdy zostanie wykryte brakujące zdjęcie w sklepie.

Błędy krytyczne:

  • są generowane w pozostałych sytuacjach awaryjnych,
  • generowane także na przykład w sytuacji, kiedy zostanie wykryte brakujące zdjęcie w sklepie.

W przypadku błędów ogólnych oraz krytycznych powiadomienie wysyłane jest też do obsługi technicznej Sky-Shop.

Dzięki temu masz pewność, że niezależnie od okoliczności, Ty pierwszy dowiesz się o problemie, a obsługa Sky-Shop natychmiastowo zajmie się jego usunięciem.

ZWYCIĘZCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce
ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS na najlepszą platformę sklepową
OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
NAGRODA KONSUMENTA za wysoką jakość i zadowolenie Klienta