Dowiedz się, dlaczego warto pracować
w Sky-Shop
Zobacz

Asystentka ds: administracyjnych i HR

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym tj: SaaS działająca na polskim rynku i aktualnie rozpoczynamy również ekspansję zagraniczną.

Marka Sky-Shop istnieje na rynku od 2009 roku i przez ten czas skorzystało z naszego oprogramowania dużo ponad 20 000 sklepów internetowych.

Sky-Shop posiada unikalne rozwiązania dla sklepów internetowych które intensywnie rozwijamy.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy Asystentki do spraw związanymi z administracją biurową i wsparciem w HR czyli w procesach rekrutacyjnych oraz sprawach kadrowych.

Aplikację CV oraz Portoflio prosimy przesyłać na aplikacje@sky-shop.pl

Opis stanowiska:

  1. Wsparcie kadry zarządzającej we wszelkich sprawach organizacyjnych
  2. Wsparcie w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja CV, umawianie kandydatów itp.
  3. Onboarding nowych pracowników (organizacja stanowiska pracy itp)
  4. Wsparcie w sprawach kadrowych: dokumenty kadrowe, urlopy, L4, BHP i inne.
  5. Przyjmowanie gości w biurze
  6. Prowadzenie bieżącej obsługi dokumentów i ich obiegu w firmie
  7. Zarządzanie i załatwianie wszelkich spraw związanymi z biurem firmy
  8. Bieżące zaopatrzenie biura w potrzebne artykuły biurowe, spożywcze oraz elementy wyposażenia biura
  9. Bieżący nadzór nad płatnościami dotyczących usług i narzędzi niezbędnych do funkcjonowania pracowników w biurze np: licencje, narzędzia internetowe etc.
  10. Dbanie o estetykę i porządek w biurze oraz nadzór nad osobą sprzątającą biuro
  11. Prowadzenie kalendarza spotkań dla sali konferencyjnej
  12. Wsparcie działu marketingu przy organizacji eventów i różnego rodzaju wydarzeń np: booking hoteli itp.
  13. Inne prace o charakterze biurowym i wspierającym bieżące funkcjonowanie firmy

 

Wymagania:

  1. Co najmniej 1 roczne doświadczenie na podobnych stanowisku związanym z szeroko rozumianą administracją biurową
  2. Co najmniej podstawowe doświadczenie w HR i kadrach
  3. Wielozadaniowość, rezolutność i ambicja
  4. Pozytywne nastawienie i poczucie humoru :)
  5. Znajomość zasad etykiety biurowej
  6. Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  7. Dobra umiejętność korzystania z pakietu Office: Word / Excel
  8. Dobra umiejętność prowadzenia zrozumiałem korespondencji mailowej i telefonicznej
  9. Bardzo dobra umiejętność zarządzania czasem
  10. Bardzo dobra umiejętność organizacyjna
  11. Zaangażowanie i optymizm
  12. Mile widziane doświadczenie jako asystentka Zarządu

 

Oferujemy:

  1. Pełny etat - Umowa o Pracę
  2. Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od kompetencji i doświadczenia
  3. Premie roczne
  4. Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT
  5. Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  6. Niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon itp.
  7. Praca od poniedziałku do piątku - w weekend święty spokój :)
  8. Luźna i wesoła atmosfera w firmie :)
  9. Dofinansowanie do karty MultiSport
  10. Pakiet Prywatnej Opieki Medycznej oraz opcjonalne Ubezpieczenie Grupowe
  11. Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  12. Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  13. Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne :)
  14. Chill pufa, Xbox One z grami

 

Aplikację CV oraz Portoflio prosimy przesyłać na aplikacje@sky-shop.pl

Przez 14 dni bez zobowiązań

Masz pytania? Zadzwoń: 12 386 01 30 Napisz: info@sky-shop.pl

Mikołajkowa promocja - Do końca promocji pozostało dni godzin minut sekund