Dowiedz się, dlaczego warto pracować
w Sky-Shop
Zobacz

Kierownik Działu Obsługi Klienta E-Commerce

Sky-Shop - to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Istniejemy od 2009 roku. Do tej pory z naszego oprogramowania skorzystało ponad 35 000 Klientów. Naszą misją jest dostarczanie najlepszego oprogramowania dla sklepów internetowych w Polsce. Z naszej platformy korzysta producent lodów Grycan czy producent RTV Media-Tech. Współpracujemy również z takimi firmami jaki Allegro, Google, Facebook. mBank czy InPost.

Aktualnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Kierownika Działu Obslugi Klienta do naszego Działu Supportu (techniczny).

D.O.K. odpowiada za wsparcie Klientów z zakresu konfiguracji i obsługi oprogramowania sklepu internetowego. Będziesz odpowiedzialny/a za organizację pracy Działu Obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i kulturą pracy. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie konsultantów DOK w bieżącej obsłudze Klientów mailowej oraz telefonicznej oraz będziesz monitorować bieżącą komunikację z Klientami. Twoim zadaniem będzie również nadzór i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów które wymagają szczególnej analizy i współpracy z działem IT.

Nieodzowną częścią Twojej pracy będzie zwiększanie jakości i wydajności pracy DOK poprzez motywowanie i wspieranie pracowników DOK, organizowanie szkoleń z zakresu produktu oraz efektywnej obsługi Klienta, poprawianie procesów, weryfikacji korespondencji mailowej oraz telefonicznej w celu poprawy jakości i utrzymywaniu standardów firmy.

Nadrzędnym celem będzie dbanie o to aby Klient był usatysfakcjonowany jakością naszego wsparcia.

>>>> CV prosimy przesłać na adres: aplikacje@sky-shop.pl <<<<

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B
  • Doświadczenie w branży IT: Agencja interaktywna, Software House, hosting lub e-commerce
  • Znajomość zasad działania usług w Internecie: strony www / sklepy internetowe
  • Znajomość działania usług IT: Domena, Certyfikat SSL, HTML/CSS, hosting itp.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Samodyscyplina i dobra organizacja własnych zadań
  • Umiejętność delegowania zadań oraz monitorowania ich realizacji
  • Umiejętność budowania zespołu i dobrych relacji

 

Mile widziane:

  1. Doświadczenie w branży e-commerce
  2. Znajomość zasad działania usług SaaS oraz działu supportu

 

Oferujemy:

  • Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
  • Premie roczne, premie miesięczne i bonusy
  • Pracę przy jednym stałym dużym projekcie e-commerce
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym 2 monitory (opcjonalnie również Mac)
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach
  • Kameralna atmosfera w firmie 30 osobowej
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  • Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Chill pufa, Xbox z grami
  • Możliwość prowadzenia bezpłatnie własnego sklepu internetowego
  • Przyjazną, koleżeńską atmosferę w pracy 

 

>>>> CV prosimy przesłać na adres: aplikacje@sky-shop.pl <<<<


Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.).

Przez 14 dni bez zobowiązań z pełną funkcjonalnością platformy.

Masz pytania? Zadzwoń: 12 386 01 30 Napisz: info@sky-shop.pl

Mikołajkowa promocja - Do końca promocji pozostało dni godzin minut sekund