Certyfikat SSL to podstawowe zabezpieczenie transakcji. Służy on do szyfrowania przesyłu danych, gwarantując ich bezpieczeństwo.
Posiadanie certyfikatu SSL na swoim sklepie niesie ze sobą szereg korzyści, między innymi dzięki certyfikatowi SSL Twój sklep będzie mógł wzbudzać zaufanie klientów, ma on także pozytywny wpływ na pozycjonowanie sklepu.
Zaloguj się do Konta Sky-Shop, przejdź do sekcji Domeny (1) i kliknij domenę (2), dla której chcesz zainstalować Certyfikat SSL.
Jeżeli posiadasz Certyfikat SSL w abonamencie sklepu, przy SSL kliknij opcję „zainstaluj” (1).
Jeżeli Twój abonament nie zawiera usługi certyfikatu, to zamiast opcji (zainstaluj) zobaczysz opcję (zamów). Kliknij wtedy przycisk (zamów) i przejdź kolejno przez kroki zamawiania. Po aktywacji usługi w Twoim koncie pojawi się możliwość instalacji certyfikatu.
Po kliknięciu opcji „dostępny (zainstaluj)” w oknie formularza instalacji certyfikatu podaj następujące informacje: Nazwa firmy, Miasto, Województwo i Kraj (1). Po uzupełnieniu formularza kliknij opcję Zainstaluj (2).
Po kliknięciu opcji „Zainstaluj” zobaczysz komunikat, potwierdzający zlecenie usługi instalacji Certyfikatu SSL.
W trakcie instalacji Certyfikatu wyświetla się następująca informacja – „brak (w trakcie aktywacji)„. Po zakończeniu instalacji certyfikatu przez sklep otrzymasz powiadomienie drogą mailową informujące o zakończeniu instalacji, wówczas przy SSL będzie wyświetlana informacja „aktywny” (1).