Jak ustawić auto odpowiedź (autoresponder) na skrzynce pocztowej?

Autoresponder to automatyczna wiadomość wysyłana ze skrzynki e-mail w odpowiedzi na maila wysłanego przez nadawcę. Dzięki tej funkcjonalności możesz przykładowo informować swoich Klientów wysyłających do Ciebie wiadomości mailowe o trwającym urlopie lub przesyłać automatyczne podziękowanie za wiadomość.

1

Automatyczną odpowiedź wysyłaną przez skrzynkę można włączyć po zalogowaniu do Webmaila.
Po zalogowaniu kliknij opcję “Przejdź do zarządzania skrzynką” (1).

2

Kliknij opcję “Poczta” (1), a następnie zmień ustawienia konta pocztowego (2).

3

Wybierz zakładkę „auto odpowiedź” (1), a następnie włącz funkcję automatycznej odpowiedzi (2).
Poniżej określ, jaki ma być tytuł automatycznie wysyłanego maila (3).
Zdefiniuj format przesyłanej wiadomości oraz jej kodowanie. Domyślnym ustawieniem jest tu zwykły tekst oraz kodowanie UTF-8 (4).
Wprowadź treść maila wysyłanego jako automatyczna odpowiedź (5).
Opcjonalnie ustaw przesłanie oryginału wiadomości Klienta na inny adres mailowy (6).
Ustal, ile razy dziennie unikalny adres mailowy otrzyma auto odpowiedź w przypadku przesłania do Ciebie kilku wiadomości (7).
Opcjonalnie dodaj załącznik do maila z automatyczną odpowiedzią (8).
Ustal, kiedy skrzynka ma wyłączyć auto odpowiedź (9). Może to być na przykład data końca urlopu.
Na końcu zapisz zmiany (10).

Rezultat

W rezultacie Twoja skrzynka pocztowa będzie wysyłać przygotowaną automatyczną odpowiedź na wiadomości przychodzące.

Czy ten artykuł był pomocny: