Pomoc & FAQ

Jak skonfigurować skrzynkę e-mail?

Ze skrzynki e-mail, która jest założona na naszym serwerze, można korzystać przez nasz WebMail (w którym jest możliwość zmiany hasła) lub konfigurując dane do połączenia w dowolnym programie pocztowym np: Outlook, Windows Live Mail, Thunderbird.

Można też korzystać, dołączając skrzynkę do innej skrzynki pocztowej. Taką możliwość oferuje większość operatorów skrzynek. Instrukcje dla: Interii, Onetu, Gmaila
Jest też możliwość prostego przekierowania skrzynki na naszym serwerze na dowolnie wskazany inny adres e-mail, wtedy Klienci będą widzieć skrzynkę z naszego serwera jednak przy odpowiadaniu Klienci zobaczą e-mail na który było przekierowanie. Aby stworzyć przekierowanie prosimy o kontakt.

W obu przypadkach trzeba odpowiednio skonfigurować dane do połączenia: login, hasło otrzymane od nas oraz:

  • Adresy serwerów poczty przychodzącej i wychodzącej: mail.sky-shop.pl
  • Poczta przychodząca (IMAP): 143 (port 993 dla szyfrowania TLS)
  • lub POP3: 110 (dostępne szyfrowanie TLS)
  • Poczta wychodząca SMTP: 587 (dostępne szyfrowanie TLS)

Uwierzytelnianie normalnym hasłem. 
Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelniania.

UWAGA! Podane porty są standardowe i w wiekszości ustawień nie trzeba ich zmieniać a programy pocztowe powinny automatycznie wykryć ustawienia.

Sprawdź Listopadową Promocję na pakiety abonamentowe! - Do końca promocji pozostało dni godzin minut sekund
Sprawdź najbliższe webinary