Jak wprowadzić przekierowania?
Sklep umożliwia dodanie przekierowań, które można wykorzystać m.in. w momencie udostępniania poszczególnych produktów/kategorii w portalach społecznościowych, pozwalając maksymalnie uprościć podawany Klientowi adres.
Przekierowania można zdefiniować w menu Marketing -> Ustawienia SEO -> Przekierowania.
W pierwszej części tabeli (1) należy zdefiniować adres, który będzie wpisywany w przeglądarce np. sklep.pl/nazwa-skrócona-liku natomiast w drugiej (2) – adres fizycznie istniejący w sklepie.
Po zapisaniu zmian Klient, który wpisze adres sklep.sky-shop.pl/nazwa-skrócona-liku zostanie automatycznie przeniesiony na wybraną przez administratora stronę.
Innym zastosowaniem przekierowań jest likwidacja tzw. „martwych odnośników” źle wpływających na pozycjonowanie witryny. Stary, niedziałający adres można w ten sposób przekierować na inny produkt lub kategorię.
WAŻNE: Limit przekierowań wynosi 10 tysięcy i nie ma możliwości jego zwiększenia, gdyż tak duża ilość przekierowań może mieć negatywny wpływ na prędkość działania sklepu.