Pomoc & FAQ

Darmowe Webinary
Porady Sky-Shop
Pierwsze kroki w Sky-Shop.pl

Jak wprowadzić przekierowania?

Sklep umożliwia dodanie przekierowań, które można wykorzystać m.in. w momencie udostępniania poszczególnych produktów/kategorii w portalach społecznościowych, pozwalając maksymalnie uprościć podawany Klientowi adres.

Przekierowania można zdefiniować w menu Marketing -> Pozycjonowanie SEO -> Przekierowania.

W pierwszej części tabeli (1) należy zdefiniować adres, który będzie wpisywany w przeglądarce np. sklep.pl/nazwa-skrócona-liku natomiast w drugiej (2) – adres fizycznie istniejący w sklepie.

Po zapisaniu zmian Klient, który wpisze adres sklep.sky-shop.pl/nazwa-skrócona-liku zostanie automatycznie przeniesiony na wybraną przez administratora stronę.  

Innym zastosowaniem przekierowań jest likwidacja tzw. „martwych odnośników” źle wpływających na pozycjonowanie witryny. Stary, niedziałający adres można w ten sposób przekierować na inny produkt lub kategorię.

WAŻNE: Limit przekierowań wynosi 10 tysięcy i nie ma możliwości jego zwiększenia, gdyż tak duża ilość przekierowań może mieć negatywny wpływ na prędkość działania sklepu.

Mikołajkowa promocja - Do końca promocji pozostało dni godzin minut sekund
Najbliższy webinar: #zostańwdomu i sprzedawaj! Jak wystartować z własnym sklepem internetowym?