Pomoc & FAQ

Darmowe Webinary
Porady Sky-Shop
Pierwsze kroki w Sky-Shop.pl

Jak wysłać link do ponowienia szybkiej płatności?

Niekiedy zdarza się, że wykonanie szybkiej płatności online zostanie przerwane lub zakończy się błędem. Ważne jest, żeby umożliwić klientowi podjęcie ponownej próby wykonania płatności. 

W tym celu, w panelu administracyjnym sklepu, w menu Konfiguracja – Szablony e-mail należy odszukać „E-mail wysyłany po złożeniu zamówienia przy płatności On-line” i przejść do edycji jego treści.

Następnie na liście dostępnych zmiennych należy odnaleźć pozycję „Link do płatności online” i dodać ją w wybranym przez siebie miejscu w treści wiadomości. 

System automatycznie wygeneruje indywidualny link do ponowienia płatności i prześle go do klienta przy każdym nowym zamówieniu.

Mikołajkowa promocja - Do końca promocji pozostało dni godzin minut sekund
Najbliższy webinar: Dropshipping od A do Z. Jak otworzyć sklep internetowy bez magazynu?