Jak do formy dostawy dodać link do śledzenia przesyłek?

W sklepie istnieje możliwość automatycznej wysyłki linku do śledzenia statusu przesyłek. Dzięki tej funkcji Klienci mogą łatwo sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się ich przesyłka.

1

W celu dodania do formy dostawy linku do śledzenia przesyłki przejdź do sekcji Zamówienia -> Formy dostawy -> Edycja wybranej formy dostawy.
Link do śledzenia przesyłki należy wkleić do wskazanego pola (1), a po dodaniu linku pamiętaj o zapisaniu zmian (2).

 

W menu edycji należy podać link uzyskany od firmy obsługującej dane przesyłki, zestaw przykładowych adresów śledzenia można znaleźć w dedykowanej pomocy (1).

Prawidłowy link do śledzenia nie zawiera numeru paczki (kończy się tuż przed miejscem, gdzie powinien się on znajdować) – system automatycznie wklei wygenerowany numer przesyłki w odpowiednie miejsce.

W przypadku, jeśli występują jakiekolwiek kwestie związane z nieprawidłowym działaniem linku śledzenia, należy kontaktować się bezpośrednio z firmą obsługującą daną przesyłkę w celu uzyskania wyjaśnień. 

Rezultat

Po dodaniu linku pojawia się on w podglądzie zamówienia oraz w e-mailu wysyłanym Klientowi przy zmianie statusu zamówienia na Wysłane jeżeli został podany numer przesyłki.

Czy ten artykuł był pomocny: