Integracja umożliwia udostępnienie klientom biznesowym szybkich rat online dla zamówień od 100 zł do nawet 100 000 zł. W zależności od wybranej w konfiguracji opcji zamawiający będzie mógł rozdzielić spłatę zakupu na wygodne raty (od 1 do 36 rat), a sprzedawca otrzyma płatność od razu na konto od PragmaGO.
W celu konfiguracji bramki PragmaGO przejdź w panelu administracyjnym sklepu do sekcji Integracje -> Płatności i systemy ratalne -> PragmaGO.
W pierszej kolejności uruchom bramkę (1).
Poniżej upewnij się, że tryb testowy jest wyłączony oraz zdecyduj, czy chcesz pokazywać na sklepie kalkulator ratalny (2).
W sekcji danych sklepu uzupełnij wszystkie pola danymi swojego sklepu (3).
Wpisując w tej sekcji numer NIP, dodaj do niego prefiks „PL” np. „PL1234567890”.
Podane przez Ciebie: NIP, e-mail oraz numer telefonu będzie automatycznie uzupełniony w formularzu wniosku ratalnego PragmaGO, wypełnianego przez Twojego klienta.
Poniżej uzupełnij dane dotyczące kont bankowych (1).
Podaj tu numery kont dla obu walut.
W sekcji ustawień rat zdefiniuj, jakie raty będą dostępne na Twoim sklepie (2).
Po dokonaniu zmian zapisz ustawienia (3).