Hurtownia B2B posiada specjalne, dedykowane funkcje dla e-hurtowni jak również umożliwia prowadzenie e-sklepu powiązanego z własną hurtownią.

Pierwsza płatność minimum za kwartał.
Zapłać z góry, a oszczędzisz 5%
Zapłać z góry, a oszczędzisz 20% i otrzymasz 1 miesiąc gratis*.
Zapłać z góry, a oszczędzisz 25% i otrzymasz 2 miesiące gratis*.
Okres abonamentowy

Wybierz pakiet

B2B Trader

Rozwiązanie dla e-hurtowni i hurtowni stacjonarnych lub sklepów z opcją hurtu

149 zł
miesiąc/netto
Podstawowe cechy pakietów
Ilość produktów 75 000 200 000
Szablon sklepu RWD
Hosting sklepu i domeny
Certyfikat SSL w cenie
Udostępnianie pliku XML
Zaawansowane grupy rabatowe
Ceny netto i brutto
Dostęp tylko dla zalogowanych (hurtownia zamknięta)
Liczba skrzynek e-mail 5 20
Liczba administratorów 5 20
Możliwa liczba języków 3 20
Możliwa liczba walut 3 20
Dwukierunkowa integracja z Allegro
Subiekt by Sky-Shop
Sky-Pay - Płatności on-line (opcjonalnie) 1.89% 1.69%
Prowizja od sprzedaży 0% 0%
Pakiet korzyści
Darmowe przeniesienie sklepu do Sky-Shop
Bezpłatne wsparcie techniczne (HelpDesk) Mail, infolinia Mail, infolinia
Integracje zewnętrzne W abonamencie dostępne są integracje zewnętrzne takie jak: portale aukcyjne, brokerzy, kurierzy, porównywarki cen, płatności i systemy ratalne, systemy księgowe online i ERP oraz pozostałe integracje które oznaczone są jako bezpłatne.
Aby korzystać z integracji z hurtowniami należy wykupić moduł integracji z hurtowniami.
W abonamencie dostępne są integracje zewnętrzne takie jak: portale aukcyjne, brokerzy, kurierzy, porównywarki cen, płatności i systemy ratalne, systemy księgowe online i ERP oraz pozostałe integracje które oznaczone są jako bezpłatne.
Aby korzystać z integracji z hurtowniami należy wykupić moduł integracji z hurtowniami.
Priorytetowe wsparcie techniczne (mail, telefon) Tak + livechat
OnBoarding - wprowadzenie Webinar grupowy Indywidualnie
* 1 miesiąc gratis otrzymuje sklep który zostanie opłacony do 7 dni od jego założenia
** Pierwsza płatność możliwa za minimum kwartał

Masz pytania odnośnie cennika?

Napisz do nas: info@sky-shop.pl lub zadzwoń: 12 386 01 30

Podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT

Oferta enterprice

Potrzebujesz więcej możliwości lub wyższe limity? Napisz
do nas, przygotujemy dla Ciebie pakiet indywidualny.

Skontaktuj się

Oferta dla hurtowni

Chcesz otworzyć hurtownię lub prowadzisz hurtownię?
Przejdź do cennika dla hurtowni

Zobacz więcej

Usługi dodatkowe

Potrzebujesz indywidualnej grafiki, dodatkowych
skrzynek lub Certyfikat SSL? Sprawdź nasze usługi

Zobacz więcej

Moduły dodatkowe

Poznaj nasze moduły dodatkowe usprawniające
działanie Twojego sklepu internetowego

Zobacz więcej

Zdobywca podium w konkursie Ekomers 2016 za najlepszą platformę sklepową

Nie. Rejestracja, założenie sklepu testowego nie zobowiązują do niczego. Jednak kiedy minie okres testowy, a Klient nie zdecyduje się na opłatę, możemy usunąć sklep testowy bez zachowania kopii jego zawartości.

Nie pobieramy żadnych ukrytych prowizji.

Nie. Płatność jest pobierana z góry za określony czas (1, 3, 12 lub 24 miesiące). Po tym okresie Klient decyduje czy będzie płacił za kolejny okres, czy nie.

Nie ma żadnych ukrytych opłat w abonamencie sklepu. Dodatkowe opłaty pobieramy tylko za usługi dodatkowe oraz specjalne zlecenia, na przykład stworzenie dodatkowej funkcjonalności sklepu.

Nie. Po upływie okresu testowego sklep zostaje przełączony w tryb abonamentowy, zachowując wszystkie wprowadzone dane: ustawienia, produkty, zamówienia itd.

Tak, można to wykonać zlecając nam lub innej firmie. 

TUTAJ znajduje się cennik projektów graficznych.

Tak. Skrzynka e-mail jest zakładana na naszym serwerze automatycznie wraz ze sklepem, w domenie którą posiada Klient. Ze skrzynki można korzystać przez nasz WebMail lub za pomocą programu pocztowego działającego na komputerze lub podłączyć ją pod już istniejący inny adres e-mail np. w webmailu Gmail.

Aby założyć skrzynki e-mail należy wysłać prośbę o założenie skrzynki na nasz adres e-mail. Skrzynki zakładamy tylko sklepom z opłaconym abonamentem.

Jak skonfigurować skrzynkę?

Tak. Wystawiamy Faktur VAT za wszystkie zakupione usługi w Sky-Shop momencie opłacenia zamówienia.

Tak. Możesz zmienić pakiet abonamentowy w trakcie jego trwania ale tylko na wyższy pakiet. W takiej sytuacji wyliczana jest róznica dopłaty pomiędzy pakietami za pozostały okres abonamentowy. Zmiana pakietu abonamentowego na niższy możliwa jest po zakończeniu wykupionego okresu abonamentowego aktualnego pakietu.

W każdym momencie możesz zwiększyć limit ilości produktów w sklepie, wykupując interesujący Cię limit produktów poprzez panel zamawiania w koncie klienta.

Zmniejszenie ilośći produktów możliwe jest podczas przedłużania okresu abonamentowego sklepu.

+

sklepów internetowych

lat

doświadczenia w e-commerce

+

dostępnych funkcji

+ ,%

stabilności oprogramowania

Przez 14 dni bez zobowiązań

Masz pytania? Zadzwoń: 12 386 01 30 Napisz: info@sky-shop.pl

Sprawdź najbliższe webinary