Cennik szczegółowy

Poniżej przedstawiamy szczegółowy cennik usług Sky-Shop.

Cennik usług niestandardowych

Wszystkie podane kwoty są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT 23%.

Usługi programistyczne i graficzne:

  • Każda rozpoczęta roboczogodzina programisty 90 zł
  • Każda rozpoczęta roboczogodzina administratora 150 zł
  • Każda rozpoczęta roboczogodzina project managera 90 zł
  • Każda rozpoczęta roboczogodzina zespołu programistów (Project Manager + programista) – 180 zł
  • Tryb express – Dopłata 300%

 

Usługi dodatkowe przy sklepie:

  • Odzyskanie sklepu z kopii zapasowej po jego usunięciu – 250 zł
  • Przywrócenie danych z kopii zapasowej całego sklepu – na życzenie klienta w normalnych warunkach działania platformy – 1000 zł – Czas realizacji do 7 dni
  • Przeniesienie danych (produkty, klienci) z innej platformy – od 400 zł
  • Przygotowanie dostępu do konta FTP do plików wyglądu sklepu (tylko opłaconym sklepom) – 100 zł
  • Analiza audytów/dokumentów SEO – od 180 zł netto
  • Przygotowanie i przekazanie logów serwerowych – 250zł

 

Wykonanie integracji z nową hurtownią z którą nie ma integracji:

Więcej informacji TUTAJ

  • Wykonanie nowej integracji z hurtownią (publicznie) – Bezpłatnie + opłata za moduł integracji
  • Wykonanie nowej integracji z hurtownią (niepublicznie) – Od 250 zł + opłata za moduł integracji

Szczegółowy cennik usług Sky-Shop jest skierowany do klientów Sky-Shop posiadających aktywny abonament sklepu lub hurtowni.

ZWYCIĘZCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS 2016 na najlepszą platformę sklepową OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
NAGRODA KONSUMENTA 2019 za wysoką jakość i zadowolenie Klienta