Cena: 0 zł

Integracja z edrone

Edrone to zaawansowany system marketing automation oparty na sztucznej inteligencji.
Integracja pozwala na wysyłanie niezbędnych danych o klientach, produktach i koszykach ze sklepu do systemu edrone.me.

Korzystaj z gotowych scenariuszy, twórz własne i zwiększaj sprzedaż!

Przetestuj bezpłatnie gotową integrację przez 14 dni Załóż sklep bezpłatnie

Co to jest edrone?

edrone to platforma SaaS wykorzystująca sztuczną inteligencję, która dostarcza rozwiązania klasy Instant ROI i Customer Experience dla eCommerce. Naszą misją jest przekształcenie każdego eCommerce w maszynę sprzedażową, dzięki rekomendacjom produktowym, on-site i off-site, ponad 20 gotowym do wdrożenia scenariuszom marketing automation oraz zaawansowanym narzędziom do segmentacji i personalizacji komunikacji z klientami. 

Obecnie prace badawczo-rozwojowe edrone ukierunkowane są na rozwój technologii przetwarzania mowy naturalnej (NLP). Umożliwiają one stworzenie AVA – platformy pozwalającej na dostarczanie wirtualnych asystentów sprzedaży dla eCommerce. We wrześniu 2020, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, udzieliło na projekt grantu w wysokości 12,5 mln złotych. Dodatkowo od października 2020 roku edrone jest wspierane finansowaniem serii A w wysokości 2,5 mln USD pochodzącym od PortfoLion, VC z grupy OTP.

edrone zatrudnia obecnie ponad 110 osób. Firma została uznana za najlepszy CRM dla eCommerce, według listy „CIO 100″ Menedżerów IT, oraz wyróżniona w corocznym konkursie „Best in Cloud”, organizowanym przez magazyn Computerworld. Wreszcie, w 2019 roku, jako polska firma otrzymała od Amazon certyfikat „Well-Architected Framework”.

Klienci edrone to ponad 1 tys. marek eCommerce głównie z Polski, regionu CEE (Słowacja, Czechy, Rumunia), Włoch, Hiszpanii oraz regionu LATAM, a wśród nich Husqvarna, Converse, Mi Home, Leifheit, Tous, Jean Louis David, Abra, Sneaker Peeker, Lancerto, Ryłko, Amso, Muve, Świat Książki, oraz inne rozpoznawane europejskie i brazylijskie marki. Przychody edrone pochodzą ze sprzedaży licencji w modelu SaaS. Ceny abonamentu zaczynają się od 300 USD.

Integracja z edrone

Integracja z edrone umożliwia wsparcie w obszarach:

  • CRM
  • Automatyzacji Marketingu
  • Newslettera
  • Marketingu na stronie
  • Reklamy
  • Raportowania i analityki

Szczegółowe obszary działania integracji z edrone:

CRM:

  • Metryki BI i przetwarzanie danych
  • Śledzenie zachowania klienta w czasie rzeczywistym
  • Panel INBOX & CHAT
  • Segmentacja, RFM i głęboka analiza
  • Dynamiczne listy np. teraz online
  • Profil pojedynczego klienta
  • Oś czasu i profil behawioralny
  • Niestandardowe tagi
  • Reach – social media data
  • Baza danych i szybkie wyszukiwanie klienta
  • Statystyki INBOX
  • Integracja z Facebook Messenger
  • Szkice odpowiedzi

AUTOMATYZACJA MARKETINGU:

  • Gotowe scenariusze automatyczne (plug-in play)
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków
  • Wiadomości aktywizujące pod nieobecność w sklepie
  • Programy lojalnościowe
  • Kampanie po wizycie klienta
  • Kampanie sprzedażowe po zakupie
  • Scenariusz urodzinowy
  • Program poleć swój sklep znajomemu
  • Zapis do newslettera wraz z pop-upami
  • Wishlista
  • Rekomendacje behawioralne po wizycie/ zakupie
  • Cross-selling/ up-selling transakcyjny
  • Kampanie up-sellingowe
  • Kampanie Afiliacyjne

NEWSLETTER NA NOWO

  • Dynamiczny newsletter
  • Generyczne treści np. ostatnio widziany produkt, bestseller
  • Dynamiczne listy np. po mieście, całościowe wydatki lub konkretny produkt
  • Newsletter kategorii
  • Newsletter SMS
  • Niestandardowi odbiorcy np. klienci okresowi
  • Edytor Drag and Drop
  • Kampanie wielojęzyczne
  • Kampanie testów A/B

MARKETING NA STRONIE

  • System rekomendacji Marketing Machine (scenariusze w zależności od zachowania klienta)
  • Rekomendacje Pop-Up
  • Pop-Upy odzyskiwania koszyków
  • Powitalny Pop-Up
  • Pop-up akcji
  • Subskrypcje newslettera
  • Subskrypcje numeru telefonu
  • Widget Push
  • Notyfikacje Web-push
  • Web Layers

REKLAMA:

  • Reklamy społecznościowe
  • Śledzenie kodów i dynamiczne listy
  • Dynamiczna lista remarketingu
  • Integracje reklamy i e-mail (odbiorcy z akcji e-mail)
  • Odzyskiwanie koszyków i kampanie upsell
  • Lejki sprzedażowe
  • Odbiorcy look-alike w Big Data

RAPORTOWANIE I ANALITYKA

  • Atrybucja po otwarciu/kliknięciu
  • Metryki Biznesowe: CLV, AOV, Impact Rate
  • Monitorowane baz danych i list
  • Raporty zwrotu z kampanii newsletterowych. automatyzacji. rekomendacji
  • Głęboka integracja Google Analytics
ZWYCIĘZCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS 2016 na najlepszą platformę sklepową OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
NAGRODA KONSUMENTA 2019 za wysoką jakość i zadowolenie Klienta