Kurs online: Naucz się jak otworzyć i prowadzić prawdziwy sklep internetowy

Przedstawiam KursEkomers w którym poprowadzę Cię krok po kroku przy budowie, konfiguracji i tworzeniu Twojego sklepu internetowego. Unikalny na Polskim rynku, wszechstronny i kompleksowy kurs online – 114 lekcji dających ponad 8h nagrań video.

A to wszystko w postaci procesu od pierwszych kroków ze sklepem internetowym aż po pozyskiwanie Klientów i pierwszą sprzedaż.

Możesz otrzymać dostęp do kursu jeszcze dziś!

KursEkomers w telegraficznym skrócie:

114 lekcji video zawartych w ponad 8h kursie video online

12 lat doświadczenia w e-commerce w jednym kursie

Zamknięta społeczność w postaci grupy na Facebook'u

Natychmiastowy dostęp! Uzyskaj dostęp jeszcze dziś.

Pokażę Ci jak stworzyć prawdziwy sklep internetowy który jest skazany na sukces nawet gdy nie masz pomysłu, wiedzy marketingowej ani Klientów.

Przenoszę sklep baner

O prowadzącym

Cześć! Nazywam się Maciej Cebertowicz, od 2010 roku czyli już 12 lat zajmuje się branżą e-commerce. Od 2015 roku jako Dyrektor ds.: Rozwoju Biznesu rozwijam platformę sklepów internetowych Sky-Shop.pl obsługującą aktualnie tysiące sklepów internetowych – jedną z największych platform e-commerce typu SaaS w Polsce. Wcześniej miałem przyjemność zarządzać kilkoma sklepami internetowymi.

Jestem pasjonatem i ekspertem branży e-commerce, dlatego od wielu lat dzielę się wiedzą podczas webinarów czy wystąpień publicznych.

Przez te lata zebrałem moje doświadczenia w e-commerce i stworzyłem Kurs Ekomers który przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces uruchamiania i prowadzenia sklepu internetowego.

Dla kogo jest ten kurs?

Program jest przede wszystkim dla Klientów Sky-Shop którzy chcą uruchomić swój pierwszy sklep internetowy i nie wiedzą jak się do tego zabrać, chcą oszczędzić czas, nerwy i pieniądze na niepowodzeniach.

Dla osób które chcą od samego początku dobrze zacząć przygodę z e-commerce i wiedzieć jaką branżę wybrać, skąd brać produkty, jak dobrze skonfigurować i przygotować sklep internetowy do sprzedaży, a także jak pozyskiwać Klientów, jak prowadzić marketing i jak to wszystko potem obsługiwać i rozliczyć księgowo.

Czego się dowiesz i nauczysz?

 

  • Jak wygląda branża e-commerce, kiedy są sezony, kiedy jest największa sprzedaż.
  • Jak dobrze stworzyć nazwę sklepu i jak wybrać, kupić i zabezpieczyć domenę sklepu
  • Jaką branżę wybrać, skąd brać produkty i gdzie szukać dostawców, a także jak znaleźć swoją niszę
  • Ile potrzebujesz na start, jakie są najczęstsze błędy początkujących oraz jak zdobyć dofinansowanie na sklep
  • Jak założyć firmę i jakie PKD wybrać
  • Nauczysz się przygotować własne USP czyli unikalną propozycje sprzedaży która wspomaga sprzedaż
  • Nauczysz się zakładać sklep, poznasz tajniki dobrego wyglądu (grafiki) sklepu, która buduje zaufanie i wpływa na sprzedaż
  • Jak dobrze przygotować produkty (tytuły, opisy, zdjęcia) – tak aby Klienci chcieli je kupować
  • Jak wybrać kuriera i bramkę płatności dla Twojego sklepu i jak negocjować warunki cenowe
  • Ogarniesz sprawy prawne związane z regulaminem i polityką prywatności

 

  • Dowiesz się wszystkiego na temat wysyłki, czasu wysyłki, obsługi zamówień, logistyce czy poprawnym pakowaniu paczek
  • Poznasz kompleksowa i gotową strategię marketingową do pozyskiwania Klientów którą możesz wdrożyć od 1 dnia działania sklepu
  • Poznasz również darmowe metody promocji Twojego sklepu internetowego
  • Poznasz i zrozumieć czym jest i jak działa pozycjonowanie SEO – jedną z podstawowym metod promocji sklepu
  • Dowiesz się jak samodzielnie możesz wpływać na SEO
  • Poznasz metody zwiększania sprzedaży w Twoim sklepie internetowym
  • Dowiesz się czym jest i jakie są tajniki Dropshippingu czyli sprzedaży bez własnego magazynu i bez towaru na stanie (np: z domu)
  • Dowiesz się i nauczysz się metod jak dobrze obsługiwać Klientów, jakie są zagrożenia i jak sobie z nimi radzić
  • A także dowiesz się jak to wszystko rozliczać, księgować i nie przejmować się dokumentami
  • Wykorzystasz możliwość zwrotu towaru do zwiększenia sprzedaży w Twoim sklepie
  • Jak opinie Klientów wpływają na sprzedaż, jak szybko zdobywać i dbać o opinie o Twoim sklepie

Zawartość kursu - agenda

114 konkretnych lekcji video o łącznej długości ponad 8h nagrań

Moduł 1

Wprowadzenie i omówienie branży e-commerce

1. Wprowadzenie
2. Czym jest rynek e-commerce
3. Omówienie rynku e-commerce w Polsce i na świecie

Moduł 2

Marka, wizerunek i branża sklepu

1. Wprowadzenie
2. Tworzenie nazwy sklepu
3. Domena – zasady tworzenia (zakup, hosting, Certyfikat SSL)
4. Jaką wybrać branżę?
5. Co sprzedawać? Jak wybrać produkty do sprzedaży.
6. Gdzie i jak szukać dostawców produktów
7. Ustalanie warunków współpracy z dostawcą produktów
8. Jak znaleźć swoją niszę?
9. Zakładanie firmy – krok po kroku
10. Ile potrzebuje na start?
11. Dofinansowanie na sklep internetowy
12. Błędy początkujących
13. Podsumowanie

Moduł 3

Budowa sklepu internetowego – I etap

1. Wprowadzenie
2. Założenie sklepu (platforma, domena, SSL, skrzynki e-mail)
3. UX sklepu: własny szablon vs gotowy szablon vs indywidualny projekt
4. Wygląd – Strona główna
5. Wygląd – Menu górne, kategorie, wyszukiwarka
6. Wygląd – Stopka, dodatkowe podstrony
7. Wygląd – Lista produktów/kategorie
8. ProTIP: Dlaczego Klienci rezygnują z zakupów?
9. Wprowadzenie: Przygotowanie produktów do sprzedaży
10. Produkty: Jak tworzyć tytuł produktu (+ schemat tytuły pod SEO)
11. Produkty: Jak tworzyć sprzedający opis produktu
12. Produkty: Zdjęcia które sprzedają
13. Produkty: Video produktowe
14. Produkty: Czas wysyłki i koszt dostawy ma znaczenie
15. Case Study dobrych kart produktów
16. Podsumowanie

Moduł 4

Budowa sklepu internetowego – II etap

1. Wprowadzenie
2. Koszyk sklepowy – tajniki sprzedaży
3. Formy dostawy w sklepie
4. Broker kurierski vs kurier – różnice
5. Jaką firmę kurierską wybrać?
6. Jak negocjować warunki z firmą kurierską? ProTIP’y
7. Bramki płatności i formy płatności
8. Regulamin i polityka prywatności (gotowe rozwiązanie)
9. Zwroty i reklamacje w sklepie
10. Aplikacja mobilna vs RWD
11. Opinie o sklepie internetowych – masa ProTIP’ów!
12. Wiarygodność: Dlaczego ktoś ma u mnie kupić?
13. ProTIP: Wydłużony zwrot towaru
14. USP – Unikalna propozycja wartości sprzedaży w sklepie
15. Czas wysyłki ma znaczenie – Kompleksowe omówienie
16. Darmowa dostawa? Jak ją ograć
17. Szybkość działania sklepu, a sprzedaż i konwersja
18. Case Study: Wzorowe sklepy internetowe
19. Case Stady: Tragiczne sklepy internetowe
20. Podsumowanie

Moduł 5

Marketing i promocja sklepu – Gotowa strategia promocji

1. Wstęp
2. Czy sprzedasz mercedesa w piwnicy?
3. Strategia marketingu sklepu internetowego – Cały proces wraz z gotową strategią
4. SEO Pozycjonowanie – Co to i po co to?
5. Google Ads + Remarketing
6. Odzyskiwanie porzuconych koszyków
7. Facebook – wszystkie opcje promocji w tym darmowe
8. Allegro – Jak sprzedawać?
9. Marketplace i porównywarki cen
10. Promocja na Youtube – w tym darmowa
11. Content marketing w tym blog
12. Case Study: Lejek contentowy SEO
13. Kiedy w e-commerce jest sprzedaż?
14. Podsumowanie

Moduł 6

Przygotowanie sklepu pod kątem SEO

1. Wstęp
2. Optymalizacja SEO vs pozycjonowanie SEO
3. Najważniejsze czynniki wpływające na SEO
4. Przygotowanie strony głównej i kategorii pod kątem SEO
5. Przygotowanie produktów pod kątem SEO
6. Przyjazne linki produktów i podstron
7. Podsumowanie

Moduł 7:

Metody przełożenia ruchu na sklepie na sprzedaż

1. Wstęp
2. Produkt dnia
3. Promocje czasowe
4. Cross-selling
5. Newsletter
6. Kody rabatowe
7. Program lojalnościowy
8. Strefa niskich cen, bestsellery itp
9. 97% ruchu nie kupuje. Co robić?!
10. Podsumowanie

Moduł 8:

Logistyka w sklepie internetowym

1. Wstęp
2. Proces obsługi zamówień – Omówienie od A do Z
3. Etykiety kurierskie + ProTIP’y
4. Jak pakować paczki
5. Wysyłka towaru i jak unikać dopłat
6. Ewidencja sprzedaży (paragony, faktury)
7. Własny magazyn vs Fulfillment vs Dropshipping
8. Podsumowanie

Moduł 9

Zrozumieć Dropshipping

1. Wstęp
2. Czym realnie jest Dropshipping?
3. Plusy i minusy Dropshippingu
4. Ustalanie warunków z hurtowniami
5. Dropshipping jako uzupełnienie tradycyjnego sklepu internetowego
6. Automatyzacja Dropshippingu
7. Realizacja zamówień w Dropshippingu
9. Podsumowanie

Moduł 10

Obsługa Klienta ma wielkie znaczenie

1. Wstęp
2. Jak powinna wyglądać obsługa Klienta aby była kluczem do sukcesu.
3. Kanały komunikacji sklepu z Klientami
4. Znaczenie opinii Klientów w internecie, a rozwój sklepu internetowego
5. ProTIP: Jak radzić sobie z trudnym Klientem?
6. Podsumowanie

Moduł 11

Finanse i księgowość

1. Wstęp
2. Uważaj na koszty
3. Marża vs narzut
4. Wybór systemu księgowo-magazynowego
5. Księgowa
6. Podsumowanie

W Kursie Ekomers pokażę Ci PROCES tworzenia prawdziwego sklepu internetowego od A do Z

 

Przechodząc przez kurs składający się z 14 modułów, 114 lekcji zawartych w ponad 8h nagrań video, będziesz mieć działający sklep internetowy który jest w PEŁNI gotowy do sprzedaży w internecie i pozyskiwania Klientów.

Czy jest inna droga?

TAK!

Możesz zacząć samemu próbować uruchomić sklep internetowy wraz z testowaniem wielu platform, brakiem wiedzy prawnej i brakiem znajomości procesów jakie dzieją się w sklepie internetowym.

Możesz się uczyć, popełniać błędy, poprawiać te błędy oraz szukać dziesiątkami godzin w internecie odpowiedzi na podstawowe zagadnienia związane ze sklepem internetowym.

JEDNAK!

Możesz również skorzystać z posegregowanej wiedzy poruszającej wszystkie najważniejsze aspekty związane z uruchamianiem sklepu internetowego – wszystko ułożone w proces który przeprowadzi Cię po kolei od pomysłu, branży, uruchamiania i konfigurowania sklepu internetowego aż do pozyskania Klientów i pierwszych sprzedaży.

To wiedza zdobywana przez ponad 12 lat. To sprawia że otrzymujesz gotowy proces w postaci unikalnego na polskim rynku i ponadczasowego kursu e-commerce online.

Przykładowe lekcje

Moduł 2: Lekcja 2: Tworzenie nazwy sklepu

Moduł 4: Lekcja 15: Czas wysyłki ma znaczenie

Moduł 3: Lekcja 10: Jak przygotować tytuł produktu, także pod SEO

Oferta specjalna – Kurs Ekomers

Tak niska cena dostępna jest tylko dla Klientów Sky-Shop!

Kurs Ekomers

597 zł

1949 zł.

Brutto. Opłata jednorazowa
Wybieram

W skład kursu wchodzi:

  • Natychmiastowy dostęp do kursu
  • 114 lekcji video podzielonych na 12 modułów
  • Łącznie ponad 8h materiału video
  • Dostęp do społeczności w postaci zamkniętej grupy na Facebooku

Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Kiedy otrzymam dostęp do kursu?

Natychmiast. Dostęp do kursu otrzymasz natychmiast po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności. Dane dostępowe otrzymasz na adres e-mail który podasz w zamówieniu

2. W jakiej formie jest kurs?

Kurs jest w formie 114 kilku-kilkunasto minutowych nagrań video które są dostępne na platformie szkoleniowej do której masz ciągły dostęp

3. Jak długo będę mieć dostęp do kursu?

Dostęp do kursu jest dożywotni.

4. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, za zakup otrzymasz Fakturę VAT 23%. Fakturę otrzymasz automatycznie na Twój adres e-mail.

5. Czy kurs jest dla osób początkujących?

Tak! Kurs jest przede wszystkim dla osób początkujących i chcących poukładać swoją wiedzę na temat e-commerce

6. Czy kurs jest dla osób zaawansowanych?

Pewnie że tak, w kursie poruszana jest tematyka ponadczasowa wraz z mnóstwem ProTIPów, ta wiedza pomoże poukładać dotychczasową wiedzę, a wierzę że i dowiedzieć się wielu nowych ciekawych rzeczy.

7. Co w przypadku jak zakupie kurs i mam różne pytania?

Do tego celu jest stworzona grupa na Facebooku do której dostaniesz dostęp po zakupie. Możesz pisać również na maciej@kursekomers.pl

ZWYCIĘZCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS 2016 na najlepszą platformę sklepową OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
NAGRODA KONSUMENTA 2019 za wysoką jakość i zadowolenie Klienta