W logach oprogramowania znajdziesz historie działań, które wystąpiły w sklepie. Dzięki tej opcji możesz zobaczyć, jakie operacje były wykonywane na sklepie w przeszłości.
Logi można sprawić w sekcji Konfiguracja -> Historia.
W tym miejscu zobaczysz podział na 6 sekcji, gdyż logi mogą dotyczyć różnych funkcji sklepu.
Logi dzielą się na:
- Ogólne
- Systemowe
- Dotyczące zewnętrznych systemów sprzedaży (np. Allegro)
- Dotyczące wysyłki zamówień do hurtowni
- Dotyczące zgód marketingowych
- Opisujące błędy systemowe
W każdej sekcji znajdują się zapisane przez system logi (7).
Klikając w podgląd techniczny każdego zdarzenia (1), możesz przejrzeć bardziej szczegółowe informacje na jego temat (2).
Historię można także filtrować (3), korzystając z szeregu dostępnych filtrów zdarzeń (4) takich jak data ich wystąpienia lub numer IP użytkownika, który mógł je wywołać.