Oprogramowanie Sky-Shop umożliwia prowadzenie sklepu i hurtowni w jednym dzięki dodatkowemu modułowi B2B. W ramach modułu B2B masz możliwość utworzenia hurtowni w panelu administracyjnym sklepu, którą możesz skonfigurować wedle swoich potrzeb. Po spersonalizowaniu hurtowi możesz udostępnić ofertę handlową swoim Klientom. Produkty będą wtedy automatycznie eksportowane do pliku XML Twojej hurtowni.
Plik ogólny.
Ten plik może posiadać niepełne dane o produktach. W celu integracji zalecamy korzystanie z indywidualnych plików klienta (uwzględniających również ewentualne indywidualne rabaty).
W celu udostępnienia Klientom ogólnego pliku z Twoim asortymentem przejdź do sekcji Konfiguracja -> Moduł B2B -> Udostępnianie pliku XML.
W tym miejscu możesz włączyć lub wyłączyć udostępnianie ogólnego pliku (1), określić jak często ma być aktualizowany (2), a także zdefiniować, czy zdjęcia produktów w pliku mają posiadać znak wodny (4).
Poniżej znajduje się link do pliku zawierającego ogólną ofertę produktową (4).
Indywidualny plik, zawierający rabat dla konkretnego Klienta.
W celu wygenerowana indywidualnego linku do pliku dla wybranego Klienta przejdź do sekcji Klienci -> Lista Klientów.
Na liście kliknij edycję wybranego Klienta, któremu chcesz udostępnić indywidualny link do asortymentu (1).
Jeśli wybrany Klient ma posiadać rabat na Twój asortyment, określ wysokość tego rabatu w polu „Rabat” (2).
Kliknij przycisk „Generuj XML” (3).
Sklep wyświetli komunikat (1) zawierający indywidualny link do Twojego asortymentu dla wybranego Klienta (2). Ten link możesz udostępnić Klientowi, do którego on należy.