W sklepie istnieje możliwość automatycznej wysyłki linku do śledzenia statusu przesyłek. Dzięki tej funkcji Klienci mogą łatwo sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się ich przesyłka.
W celu dodania do formy dostawy linku do śledzenia przesyłki przejdź do sekcji Zamówienia -> Formy dostawy -> Edycja wybranej formy dostawy.
Link do śledzenia przesyłki należy wkleić do wskazanego pola (1), a po dodaniu linku pamiętaj o zapisaniu zmian (2).
W menu edycji należy podać link uzyskany od firmy obsługującej dane przesyłki, zestaw przykładowych adresów śledzenia można znaleźć w dedykowanej pomocy (1).
Prawidłowy link do śledzenia nie zawiera numeru paczki (kończy się tuż przed miejscem, gdzie powinien się on znajdować) – system automatycznie wklei wygenerowany numer przesyłki w odpowiednie miejsce.
W przypadku, jeśli występują jakiekolwiek kwestie związane z nieprawidłowym działaniem linku śledzenia, należy kontaktować się bezpośrednio z firmą obsługującą daną przesyłkę w celu uzyskania wyjaśnień.
Rezultat
Po dodaniu linku pojawia się on w podglądzie zamówienia oraz w e-mailu wysyłanym Klientowi przy zmianie statusu zamówienia na Wysłane jeżeli został podany numer przesyłki.