W momencie, gdy podczas składania zamówienia w sklepie nie wyświetla się żadna z form dostaw, sprawdź poniższe rozwiązania. Dzięki nim łatwiejsze może być ustalenie takiego stanu rzeczy.
Brak formy dostawy przedpłaconej lub pobraniowej.
Jeśli zauważysz, że w koszyku sklepu nie wyświetla się tylko jeden rodzaj dostaw – przedpłacona lub pobraniowa, przejdź do sekcji Zamówienia -> Formy dostawy.
Sprawdź, czy w tym miejscu masz co najmniej jedną formę dostawy zarówno pobraniową, jak i przedpłaconą (z wyłączonym pobraniem) (1).
Jeśli taka sytuacja ma miejsce, utwórz dodatkową formę dostawy w sklepie obsługującą inną metodę płatności, niż obecne formy dostaw. Formę dostawy utworzysz, postępując zgodnie z tym poradnikiem.
Żaden produkt z hurtowni nie posiada dostępnej wybranej formy dostawy.
Do asortymentu z wybranej hurtowni możesz przypisać wybrane formy dostaw istniejące w sklepie. Jeśli zauważysz, że dana forma dostawy nie jest dostępna w produktach z wybranej hurtowni, przejdź do sekcji Hurtownie -> Lista zintegrowanych hurtowni -> Edycja tej hurtowni -> Zakładka „Formy dostawy”. Tutaj należy upewnić się, że pożądana w hurtowni forma dostawy jest zaznaczona jako aktywna (1).
Wybrany produkt nie posiada w koszyku określonych form dostaw.
Jeśli ma miejsce ten scenariusz, przejdź w pierwszej kolejności do sekcji Zamówienia -> Formy dostawy i kliknij wybraną formę dostawy, której nie widać w koszyku podczas zakupu określonego produktu.
Po prawej stronie zobaczysz listę taryf danej formy dostawy (1). Upewnij się, że produkt, który nie posiada tej formy dostawy w koszyku, spełnia opisane w niej wymagania maksymalne lub minimalnej wagi oraz wartości zamówienia.