Niekiedy zdarza się, że wykonanie szybkiej płatności online zostanie przerwane lub zakończy się niepowodzeniem. W takiej sytuacji ważne jest, aby umożliwić klientowi podjęcie ponownej próby wykonania płatności. Dzięki opcji opisanej w tym poradniku, dasz Klientowi możliwość ponownej próby opłacenia swojego zamówieniu przy użyciu szybkich płatności z poziomu maila, który jest wysyłany przez sklep po złożeniu zamówienia.
W tym celu, w panelu administracyjnym sklepu należy przejść do sekcji Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Szablony e-mail.
Tam odszukaj szablon „E-mail wysyłany po złożeniu zamówienia przy płatności On-line” i przejdź do edycji jego treści.
W oknie edycji kliknij zmienną „LINK DO PŁATNOŚCI ONLINE” (1) w celu jej dodania do szablonu (2).
Po dodaniu zmiennej do szablonu pamiętaj o zapisaniu zmian (3).
Rezultat
System automatycznie wygeneruje indywidualny link do ponowienia płatności i prześle go do klienta przy każdym nowym zamówieniu.