Na skrzynce założonej w domenie na naszych serwerach można włączyć przekierowanie wiadomości na inny adres mailowy. Przekierowanie poczty pozwala przenieść kopię wiadomości z jednej skrzynki na drugą.
Przekierowanie wiadomości przychodzących można włączyć po zalogowaniu do Webmaila.
Po zalogowaniu kliknij opcję „Przejdź do zarządzania skrzynką” (1).

Kliknij opcję „Poczta” (1), a następnie zmień ustawienia konta pocztowego (2).

Przejdź do zakładki „Przekierowanie” (1), a następnie włącz przekierowanie wiadomości (2).
Po uruchomieniu opcji przekierowań wprowadź w zaznaczonym polu adres lub kilka adresów mailowych, na które chcesz przekierowywać wiadomości (3).
Pamiętaj o zapisaniu zmian (4).
Jeśli chcesz w tym polu podać kilka adresów, to każdy adres wpisz w nowym wierszu lub oddziel je spacją, przecinkami albo średnikami.

Rezultat
W rezultacie skrzynka pocztowa będzie przekierowywać przychodzące wiadomości e-mail na wskazane w tej funkcji zewnętrzne adresy mailowe.