Jak usunąć dane Klienta ze sklepu? Prawo do bycia zapomnianym.

Jeśli Twój Klient zgłosi chęć do usunięcia jego danych z Twojego sklepu, możesz to wykonać w poszczególnych sekcjach sklepu.

Usunięcie Klienta z listy Klientów.

1

W celu usunięcia Klienta z tej sekcji przejdź w panelu admina do sekcji Klienci -> Lista Klientów, a następnie wyszukaj Klienta, którego potrzebujesz usunąć (1) i kliknij przy jego pozycji ikonkę czerwonego krzyżyka (2).

Usunięcie zamówień Klienta z poziomu menu listy zamówień.

2

W celu usunięcia zamówień danego Klienta przejdź do sekcji Zamówienia -> Lista zamówień.
Wyszukaj (1) zamówienia Klienta po jego adresie e-mail (2), a następnie zatwierdź filtr wyszukiwarki (3).
Zaznacz wszystkie zamówienia Klienta (4), a następnie skorzystaj z opcji „Wykonaj dla zaznaczonych” (5) ->Usuń zaznaczone elementy” (6).

Usunięcie adresu e-mail Klienta z listy odbiorców newslettera.

3

Jeśli klient był zapisany do newslettera, należy odnaleźć jego adres na liście Newslettera w sekcji Marketing -> Newsletter -> Lista odbiorców.
W tej sekcji skorzystaj z wyszukiwarki (1), a następnie wklej do niej adres mailowy Klienta (2) i zatwierdź wyszukiwanie (3).
Po zwróceniu wyników wyszukiwania usuń Klienta z listy odbiorców newslettera (4).

Czy ten artykuł był pomocny: