Poniżej zostały przedstawione instrukcje krok po kroku odpowiadające za możliwość wykonania kopii zapasowej dla produktów, zamówień, faktur oraz klientów.
Spis treści:
1. Kopia zapasowa wszystkich produktów.
2. Kopia zapasowa wybranych produktów.
3. Kopia zapasowa zamówień.
4. Kopia zapasowa faktur.
5. Kopia zapasowa klientów.
Kopia zapasowa wszystkich produktów – eksport wszystkich produktów.
Przejdź do zakładki Produkty (1) -> Importuj / Eksportuj (2) -> Eksportuj (3) -> Wszystkie Produkty (4) -> Wybierz pola jakie mają zostać wyeksportowane do pliku (5) -> Zapisz produkty do wybranego pliku (6).
Kopia zapasowa wybranych produktów – eksport wybranych produktów.
Przejdź do zakładki Produkty (1) -> Zaznacz wybrane produkty (2) -> Importuj / Eksportuj (3) -> Eksportuj (4) -> Zaznaczone produkty (5) -> Wybierz pola jakie mają zostać wyeksportowane do pliku (6) -> Zapisz produkty do wybranego pliku (7).
Kopia zapasowa zamówień – eksport zamówień.
Przejdź do zakładki Zamówienia (1) -> Zaznaczamy wybrane zamówienia (kwadraciki) lub wszystkie (Zaznacz wszystkie strony) (2) -> Wykonaj dla zaznaczonych (3) -> Eksportuj (4) -> Wybieramy pola, które chcemy zapisać w eksportowanym pliku (5) -> Zapisz zamówienia do wybranego pliku (6).
Kopia zapasowa faktur – eksport faktur.
Przejdź do zakładki Zamówienia (1) -> Faktury i paragony (2) -> Lista faktur (3).
Zaznacz faktury, które chcesz wyeksportować [OPCJONALNIE] (1) -> Eksportuj (2) -> Wszystkie faktury / Zaznaczone faktury (3) -> Wybieramy pola, które chcemy zapisać w eksportowanym pliku (4) -> Zapisz zamówienia do wybranego pliku (5)
Kopia zapasowa klientów – eksport klientów.
Przejdź do zakładki Klienci (1) -> Zaznaczamy wybrane zamówienia (kwadraciki) lub wszystkich klientów (Zaznacz wszystkie strony) (2) -> Eksportuj (3) -> Wszystkie lub zaznaczone (4) -> Wybieramy pola, które chcemy zapisać w eksportowanym pliku (5) -> Zapisz zamówienia do wybranego pliku (6)