Jak dodać dodatkowe pola na stronie zamówienia w sklepie internetowym?

Dodatkowe pola zamówienia w sklepie umożliwiają wyświetlenie klientowi na stronie zamówienia dodatkowego pola, w formie: Tekstu, Daty, Wyboru (Tak/Nie) oraz Informacyjnego. Dodatkowe pole jest widoczne dla klienta podczas składania zamówienia oraz dla administracji sklepu z poziomu listy zamówień w panelu administracyjnym.

1

Przejdź do Konfiguracja (1) -> Ustawienia sklepu (2) -> Ustawienia ogólne (3).

2

W nowootwartym oknie przejdź do zakładki Zamówienia/Załóż konto (1) -> następnie zjedź do sekcji Dodatkowe pola zamówienia (2).

Nazwa (3) -> wybierz nazwę pola, jaka będzie wyświetlana klientowi na stronie zamówienia.
Rodzaj (4) -> wybierz rodzaj pola, jakie będzie wyświetlane:
Tekstowe – wyświetla pole, które umożliwia klientowi wpisanie dowolnego tekstu;
Data – wyświetla klientowi kalendarz z wyborem daty + opcjonalnie godziną;
Tak/Nie – wyświetla klientoi kwadracik do zaznaczenia.
Informacja – zwykła tekstowa informacja dla klienta, bez możliwości interakcji z elementem.
Sekcja zamówienia (5) -> wybierz, w którym miejscu na stronie zamówienia ma być widoczne dodatkowe pole. Dostępnymi sekcjami są — Metody płatności, Dane do wysyłki, Dane zamówienia, Wyrażenia zgód.
Obowiązkowe (6) -> wybierz, czy pole musi zostać oznaczone/uzupełnione przez klienta, aby mógł zrealizować zamówienie.

Rezultat

Poniżej znajduje się przykładowy rezultat dodania pola typu Data.

Czy ten artykuł był pomocny: