W pewnych sytuacjach może zaistnieć potrzeba ponownego wysłania do Klienta wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia, proformy lub faktury. Z poziomu panelu administracyjnego Sky-Shop możesz w łatwy sposób ponowić taką wysyłkę.
W celu ponowienia wysyłki wiadomości do Klienta, który złożył na Twoim sklepie zamówienie przejdź do sekcji Zamówienia -> Lista zamówień.
W tym miejscu wejdź w podgląd zamówienia (1), do którego chcesz ponownie wysłać wybraną wiadomość systemową.
Po uruchomieniu podglądu zamówienia wybierz opcję „Komunikacja” (1), a następnie wybierz szablon wiadomości (2), który chcesz wysłać ponownie do Klienta.
Z tego poziomu możesz wysłać ponownie do Klienta zarówno fakturę, jak i mail potwierdzający złożenie zamówienia lub zmianę jego statusu.
Sklep zapyta teraz, czy na pewno chcesz ponowić wysyłkę tej wiadomości do Klienta. Potwierdź chęć wysyłki przyciskiem „Tak„.
Rezultat
W rezultacie Klient z danego zamówienia otrzyma kopię wiadomości, która została przekazana do ponownej wysyłki.