Jak ponowić wysyłkę wiadomości lub faktury do Klienta?

W pewnych sytuacjach może zaistnieć potrzeba ponownego wysłania do Klienta wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia, proformy lub faktury. Z poziomu panelu administracyjnego Sky-Shop możesz w łatwy sposób ponowić taką wysyłkę.

1

W celu ponowienia wysyłki wiadomości do Klienta, który złożył na Twoim sklepie zamówienie przejdź do sekcji Zamówienia -> Lista zamówień.
W tym miejscu wejdź w podgląd zamówienia (1), do którego chcesz ponownie wysłać wybraną wiadomość systemową.

2

Po uruchomieniu podglądu zamówienia wybierz opcję „Komunikacja” (1), a następnie wybierz szablon wiadomości (2), który chcesz wysłać ponownie do Klienta.

Z tego poziomu możesz wysłać ponownie do Klienta zarówno fakturę, jak i mail potwierdzający złożenie zamówienia lub zmianę jego statusu.

3

Sklep zapyta teraz, czy na pewno chcesz ponowić wysyłkę tej wiadomości do Klienta. Potwierdź chęć wysyłki przyciskiem „Tak„.

Rezultat

W rezultacie Klient z danego zamówienia otrzyma kopię wiadomości, która została przekazana do ponownej wysyłki.

Czy ten artykuł był pomocny: