Jak skonfigurować automatyczną wysyłkę zamówień w hurtowni Dom Ogród i My?

Moduł umożliwia automatyczne przesyłanie zamówień do hurtowni Dom Ogród i My.
Aby włączyć automatyczną wysyłkę zamówień, w panelu administracyjnym sklepu wykonaj poniższe kroki:

1. Przejdź do zakładki Hurtownie > Lista zintegrowanych hurtowni, a następnie edytuj hurtownię (ikona ołówka).

2. Przejdź do sekcji Wysyłka zamówień (1).

3. W polu Wysyłanie zamówień wybierz z listy rozwijanej wysyłanie Automatyczne (2).

4. Podaj login i hasło API hurtowni (3).

5. Wybierz typ rozliczenia z hurtownią zgodny z warunkami na jakich współpracujesz z hurtownią.

6. Sprawdź połączenie (5) aby przetestować dane dostępowe.

 7. Jeśli połączenie zostanie nawiązane poprawnie otrzymasz komunikat “Połączono!



8. Ustaw powiązania form dostaw w sklepie z dostawami w hurtowni (pola będą widoczne tylko wówczas, gdy poprawnie uda Ci się nawiązać połączenie).

Pamiętaj – powiąż dostawy tak, aby były jak najbardziej do siebie zbliżone (odbiór w punktach do odbioru w punktach, wysyłka za pobraniem do metody za pobraniem itd.).

Ważne! Jeżeli korzystasz z integracji z zewnętrznymi systemami, jak Allegro czy Ceneo, to koniecznie skorzystaj z powiązania form dostaw w konfiguracji tych systemów.
– Informacje jak powiązać formy dostawy w integracji z Allegro znajdziesz tutaj.
– Informacje jak powiązać formy dostawy w integracji z Ceneo znajdziesz tutaj.

9. Zaznacz pole Przesyłaj swoją etykietę kurierską jeśli chcesz wraz zamówieniem przekazywać wygenerowaną przez siebie etykietę bezpośrednio do hurtowni (1).

10. Zdefiniuj czy automatyczna wysyłka powinna się odbywać po zmianie statusu zamówienia, czy po opłaceniu zamówienia (2).

Czy ten artykuł był pomocny: