Jak skonfigurować automatyczną wysyłkę zamówień w hurtowni IKONKA?

Moduł umożliwia automatyczne przesyłanie zamówień do hurtowni. Aby włączyć automatyczną wysyłkę zamówień w panelu administracyjnym sklepu przejdź do konfiguracji hurtowni IKONKA (1) i wybierz sekcję Wysyłka zamówień (2).

Wybierz z listy rozwijanej wysyłanie Automatyczne (3). Podaj login i hasło do hurtowni (4), a następnie Sprawdź połączenie (5).

Ustaw płatności dla zamówień Opłaconych z góry i Za pobraniem.

Następnie ustaw Powiązania form dostaw w sklepie z dostawami w hurtowni.

Ważne: Jeżeli korzystasz z integracji z zewnętrznymi systemami, jak Allegro i Ceneo koniecznie skorzystaj z powiązania form dostaw w konfiguracji tych systemów.


Informacje jak powiązać formy dostawy w integracji z Allegro znajdziesz tutaj.

Informacje jak powiązać formy dostawy w integracji z Ceneo znajdziesz tutaj.


Następnie zdefiniuj czy automatyczna wysyłka ma się odbywać po Zmianie statusu zamówienia (1), czy po Opłaceniu zamówienia (2).

Następnie wypełnij Dane do faktury zgodnie z informacjami, które podałeś w hurtowni.

Zatwierdź zmiany za pomocą przycisku Zapisz.

Jeśli zamówienie w momencie wysyłki do hurtowni będzie posiadało wygenerowaną etykietę kurierską (będzie miało zamówionego kuriera) etykieta zostanie przekazana do hurtowni.

Etykieta jest przesyłana w momencie przekazywania zamówienia. Etykiety nie są są aktualizowane.

Pamiętaj – wysyłaj etykiety tylko od kurierów obsługiwanych przez hurtownię. Przed zaznaczeniem tej funkcji upewnij się, że masz dopełnione z hurtownią wszystkie formalności umożliwiające realizację przesyłek z Twoją etykietą.

Ważne: realizacja przesyłek leży całkowicie po stronie hurtowni, z którą współpracujesz. W razie wątpliwości/nieprawidłowości realizacji przesyłki skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym w hurtowni.

Czy ten artykuł był pomocny: