Jak zlecić ręczną wysyłkę zamówień do hurtowni IKONKA?

Do ręcznego zlecania wysyłki wymagana jest poprawna konfiguracja wysyłki zamówień w edycji hurtowni IKONKA. Informacje jak skonfigurować ręczną wysyłkę w konfiguracji hurtowni znajdziesz w instrukcji.

Aby zlecić ręczną wysyłkę przejdź do sekcji Zamówienia -> Lista zamówień. Następnie kliknij w czerwoną ikonę koszyka, która znajduje się w kolumnie Wysyłka zamówień.

Jeżeli chcesz zlecić wysyłkę pojedynczych produktów, to zaznacz je na liście (1) i wybierz opcję Zamów (2). Aby zlecić ręczną wysyłkę dla wszystkich produktów to skorzystaj z opcji Zleć ręczną wysyłkę dla całego zamówienia.

Ważne: Funkcja działa dla zamówień, zawierających produkty z hurtowni IKONKA, które zostały złożone po włączeniu ręcznej wysyłki w konfiguracji hurtowni. Funkcjonalność nie działa wstecz.

Jeśli zamówienie w momencie wysyłki do hurtowni będzie posiadało wygenerowaną etykietę kurierską (będzie miało zamówionego kuriera) etykieta zostanie przekazana do hurtowni.

Etykieta jest przesyłana w momencie przekazywania zamówienia. Etykiety nie są są aktualizowane.

Pamiętaj – wysyłaj etykiety tylko od kurierów obsługiwanych przez hurtownię. Przed zaznaczeniem tej funkcji upewnij się, że masz dopełnione z hurtownią wszystkie formalności umożliwiające realizację przesyłek z Twoją etykietą.

Ważne: realizacja przesyłek leży całkowicie po stronie hurtowni, z którą współpracujesz. W razie wątpliwości/nieprawidłowości realizacji przesyłki skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym w hurtowni.

Czy ten artykuł był pomocny: