Jak skonfigurować integracje z InPost Paczkomaty?

Oprogramowanie Sky-Shop posiada gotową integrację z dostawcą InPost Paczkomaty. Dzięki tej integracji można generować listy przewozowe InPost Paczkomaty bezpośrednio z poziomu panelu sklepu.

Do integracji konieczne jest posiadanie aktywnego konta InPost wraz z uzupełnionymi danymi firmowymi oraz danymi do faktury, te dane konieczne są do pozyskania ID organizacji oraz tokenu InPost.

1

W celu wykonania integracji przejdź na stronę Managera Paczek i zaloguj się do swojego konta.

2

Przejdź do zakładki Moje konto (1), a następnie kliknij pozycję API (2), w tym miejscu znajduje się nowy panel, pozwalający na zarządzanie dostępami do API.
Będąc w tej sekcji, kliknij przycisk “API ShipX” (3), a następnie “Generuj” (4).  Jeżeli posiadasz umowę kurierską, to w oknie generowania tokenu podaj numer Klienta z umowy kurierskiej (numer znajduje się na umowie lub można go uzyskać od opiekuna handlowego).
Poniżej wygenerowane zostaną dwa klucze: ID organizacji oraz Token.

3

Po wygenerowaniu danych zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu i przejdź do sekcji Integracje → Kurierzy →InPost Paczkomaty 24/7 + Allegro Paczkomaty 24/7 InPost → Edycja.
W tej sekcji podaj wygenerowane dane: ID (1) oraz Token (2).
Poniżej określ, jaki format etykiety chcesz drukować (3).
Po określeniu tych danych zapisz zmiany (4).

Rezultat

W rezultacie w sklepie pojawi się możliwość generowania etykiet z użyciem integracji z InPost Paczkomaty.
Generowanie etykiet kurierskich zostało opisane w tym poradniku.

Czy ten artykuł był pomocny: