Jak połączyć sklep z Morele Marketplace?

Integracja pozwala na przesyłanie produktów ze sklepu do serwisu Morele oraz ich automatyczną aktualizację.

1

Aktywuj usługę z poziomu menu w sekcji Integracje -> Marketplace’y -> Morele Marketplace.

2

Zdefiniuj czy produkty z ilością 0 mają być przekazywane do pliku (1).
Wybierz czy produkty mają być przekazywane z cenami brutto lub netto (2).
Wpisz od jakiej kwoty produkty mają być przekazywane do Morele (3).
Wybierz czy chcesz przekazywać nazwę alternatywną produktów (4).
Nazwę alternatywną ustawia się w edycji każdego produktu.

3

Wpisz narzut, który zostanie doliczony do ceny produktów przekazywanych do Morele.
Jeśli chcesz zwiększyć ceny np. o 10%, to wpisz w pole “10”.
Możesz również przekazywać takie same ceny, jak w sklepie – pozostaw wtedy 0.

4

Możesz wpisać prefiks lub sufiks, który zostanie dodany do wszystkich produktów na Morele (1).
Prefiks służy do dodania tekstu na początku nazwy produktu, a sufiks na końcu nazwy.
Jeżeli posiadasz znak wodny to wybierz, czy ma on zostać przekazany do zdjęć produktów na Morele (2).

5

Po skonfigurowaniu integracji kliknij Zapisz (1), a następnie skopiuj adres pliku (2) katalogu produktów oraz ich stanów magazynowych i podaj go podczas konfiguracji integracji w panelu Morele.

Pliki w sklepie generowane są na bieżąco przy każdej aktualizacji, jednak faktyczna aktualizacja asortymentu w serwisie Morele zależna jest także od tego, kiedy plik zostanie pobrany z ich strony.

Pobieranie zamówień z Morele Marketplace zostało przedstawione w tym artykule.

Czy ten artykuł był pomocny: