Jak uruchomić integrację z Zaufane Opinie Ceneo?

Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie zaproszeń do wystawienia opinii po dokonaniu zakupu w sklepie. Dzięki temu Twoi klienci mogą łatwo podzielić się swoją oceną, a pozytywne recenzje zwiększają wiarygodność i widoczność sklepu w serwisie Ceneo.

1

Najpierw przejdź do Integracje (1) -> Porównywarki cen i opinii (2) -> Zaufane opinie Ceneo (3).

Krok 1
2

W nowootwartym oknie będziesz mógł skonfigurować swoje połączenie z Zaufanymi opiniami Ceneo.

Krok 2

Aktywne (1) – Aby uruchomić integrację z Zaufane opinie Ceneo należy włączyć aktywność integracji na Tak.

GUID sklepu z zaufanych opinii Ceneo (2) – jest to identyfikator wymagany celem poprawnego działania integracji. Znajdziesz go bezpośrednio w panelu administracyjnym Ceneo w sekcji Bezpieczeństwo zakupów -> Program Zaufanych Opinii -> Konfiguracja skryptu -> Link do panelu Ceneo.

Numer GUID

Po ilu dniach wysłać ankietę (3) – w tym miejscu możesz skonfigurować, po ilu dniach ma zostać wysłana ankieta do klienta.

Checkbox potwierdzający chęć udzielenia opinii (4) – Funkcja pozwala wybrać, czy checkbox potwierdzający chęć udzielenia opinii, który znajduje się w formularzu zamówienia, ma być zaznaczony domyślnie, niezaznaczony domyślnie lub czy ma być ukryty i wtedy domyślnie uznawany jest, jako zaznaczony a użytkownik otrzyma ankietę Ceneo. W sytuacji ukrytego checkbox-a powinno się umieścić odpowiedni zapis w regulaminie sklepu.

Na jakim etapie zamówienia wysyłać ankietę (5) – W tym miejscu możesz zdefiniować, na którym etapie zamówienia zostaną przesłane do Ceneo dane klienta. Dostępne są dwie opcje:
Po kliknięciu zamów i zapłać — spowoduje przesłanie danych w momencie złożenia zamówienia przez klienta, a przed przejściem do płatności. Gwarantuje to przesłanie ankiet do wszystkich klientów, którzy zaznaczyli chęć udziału w ankiecie, jednak może powodować wysyłkę prośby o opinie również do osób, które nie sfinalizowały (nie opłaciły) zamówienia.
Na stronie podziękowania — w tej opcji kod ankiety Ceneo wywoływany jest dopiero po opłaceniu zamówienia i powrocie do sklepu. Dzięki temu ankieta zostaje wysłana tylko do zamówień, które zostały złożone i opłacone, jednak może powodować mniejszą liczbę pozyskanych ocen od klientów płacących za pomocą szybkich płatności (ankieta nie zostanie wysłana, jeśli klient po opłaceniu zamknie stronę płatności i nie wróci do sklepu).

Rezultat

Rezultat

Dzięki uruchomieniu integracji z Zaufane opinie Ceneo — Twoi klienci będą widzieć pływający widget dot. opinii w sklepie oraz zgodnie z konfiguracją będą otrzymywali ankietę z prośbą o wystawienie opinii.

Czy ten artykuł był pomocny: