Integracja „Kup na Ceneo” jest rozszerzeniem integracji z porównywarką Ceneo. Dzięki tej funkcji możliwe jest pobieranie zamówień złożonych przez klientów bezpośrednio na stronie porównywarki do panelu Sky-Shop.
W celu uruchomienia integracji należy przejść do zakładki Integracje -> Marketplace’y -> Kup na Ceneo.
- Aktywuj integrację (1).
- Podaj klucz API uzyskany ze strony https://shops.ceneo.pl/ i jej sekcji Raporty i analityka -> API.(2).
- Ustal datę, od której sklep ma pobierać zamówienia (3).
- Zdefiniuj, czy sklep ma wysyłać do Klientów maile informujące o złożeniu zamówienia (4).
- Określ powód anulowanych zamówień (5).
- Utwórz powiązania statusów zamówień między sklepem, a Ceneo (6).
- Utwórz powiązania form dostaw. Szczegółowe informacje w tym temacie znajdziesz w tej instrukcji (7).
Żeby integracja mogła działać prawidłowo, w ustawieniach API po stronie Ceneo należy podać adresy IP serwerów Sky-Shop, które będą pobierały zamówienia (8).
Po ukończonej konfiguracji zapisz ustawienia (9).
![](https://sky-shop.pl/pomoc-faq/wp-content/uploads/2023/11/1.png)
Po zapisaniu zmian integracja zostanie aktywowana. Nowe zamówienia będą spływały automatycznie (w trybie kolejkowym, co oznacza, że po złożeniu zamówienia na Ceneo nowe zamówienie w sklepie może pojawić się w czasie od 15 minut do około godziny).
W panelu Ceneo nie są wyświetlane zamówienia, z wybraną metodą szybkich płatności, które nie zostały opłacone. Takie zamówienia będą widoczne w panelu sklepu, co może powodować niezgodność w wyświetlaniem zamówień, między panelem Ceneo, a panelem administracyjnym sklepu.