Przed zleceniem ręcznej wysyłki zamówień do hurtowni, upewnij się, że poprawnie skonfigurowałeś tę funkcję.
Zobacz instrukcję.
Przejdź do Zamówienia -> Lista zamówień (1).
Kliknij w czerwoną ikonę koszyka (2) w kolumnie Wysyłka zamówień.
![](https://sky-shop.pl/pomoc-faq/wp-content/uploads/2022/09/DG_cC1DaStl-1024x181.png)
Jeśli chcesz zlecić wysyłkę całego zamówienia użyj przycisku „Zleć ręczną wysyłkę całego zamówienia” (1).
Jeśli chcesz wybrać poszczególne produkty do wysyłki, zaznacz je (2), a następnie wybierz „Wykonaj dla zaznaczonych„ (3) -> Zamów.
![](https://sky-shop.pl/pomoc-faq/wp-content/uploads/2022/09/DG_FGcxgaDT.png)
Po poprawnym zleceniu wysyłki, do kolumny Wysyłka zostanie wpisana data wysyłki (1), a w kolumnach „Zamówione?” oraz „Zamów” pojawi się zielony „tick” (2) oznaczający sukces.
![](https://sky-shop.pl/pomoc-faq/wp-content/uploads/2022/09/DG_cQttodRD.png)
Po przejściu do Konfiguracja -> Historia -> Wysyłanie zamówień do hurtowni, możesz sprawdzić historię wysyłki zamówień w sklepie.
![](https://sky-shop.pl/pomoc-faq/wp-content/uploads/2022/09/DG_4sJktYP5-1024x218.png)