Jak skonfigurować integrację i uruchomić dostawę DHL POP w sklepie?

Oprogramowanie Sky-Shop posiada gotową integrację z DHL POP, dzięki której klienci sklepu mogą wybierać bezpośrednio z mapy punkt odbioru, a Ty możesz w łatwy i szybki sposób tworzyć przesyłki i generować listy przewozowe.

Do korzystania z integracji konieczne jest posiadanie aktywnego konta DHL oraz dostępu do loginu i hasła DHL24 WebAPI. Dane potrzebne do integracji uzyskaj bezpośrednio od opiekuna DHL.

Integracja z systemem generowania etykiet

1

W celu wykonania integracji przejdź w panelu administracyjnym sklepu do sekcji Integracje -> Kurierzy -> DHL POP -> Edycja.

  • Podaj login DHL24 WebAPI (1).
  • Podaj hasło DHL24 WebAPI (2).
  • Podaj swoje ID Klienta DHL (3).

Po wprowadzeniu danych zapisz zmiany (4).

Tworzenie w sklepie formy dostawy DHL POP

W panelu sklepu dodaj nową formę dostawy zgodnie z instrukcją.

2

Przejdź do edycji nowo dodanej formy dostawy i ustaw Funkcję specjalną – DHL POP (Service Point) (1).
Określ, jakie punkty chcesz prezentować Klientom do wyboru (2).
Opcjonalnie dodaj link do śledzenia paczki dla tego przewoźnika (3).
Ustal, czy Klienci będą mogli wybierać punkt odbioru paczki z mapki (4).
Po konfiguracji zapisz zmiany.

Ustawienie „Pokaż do wyboru” to może być bardzo przydatne np. przy sprzedaży produktów wielkogabarytowych, które nie zmieszczą się do automatów paczkowych).

Rezultat

Po uruchomieniu integracji Klient na ostatnim etapie realizacji zamówienia otrzyma następujący widok.

Klient może również wybrać punkt odbioru z mapy, jeżeli ta opcja została włączona we wcześniejszym kroku konfiguracji (Wybór punktu z mapy).

Czy ten artykuł był pomocny: