Jak skonfigurować integrację z DPD i uruchomić dostawę DPD Pickup w sklepie?

DPD Pickup to usługa pozwalająca nadać i odebrać przesyłkę w jednej z ponad 1000 placówek partnerskich. Zamawiający odbierze przesyłkę w dogodnym dla siebie czasie w lokalizacji, która będzie dla niego najwygodniejsza.

Do korzystania z integracji konieczne jest posiadanie danych dostępowych do WEBSERVICES. Wymagania dotyczące uzyskania dostępów mogą się zmieniać. Dlatego jeśli ich nie posiadasz skontaktuj się bezpośrednio z DPD przez sekcję kontaktu na stronie dpd.com.pl

Integracja z systemem generowania etykiet

1

Przejdź do zakładki Integracje -> Kurierzy -> Kliknij edycję pozycji DPD Polska + Allegro Kurier DPD.

  • Wprowadź login DPDServices (1).
  • Podaj hasło do konta DPDServices (2).
  • Wpisz klucz MasterFID (3).
  • Podaj klucz API (PUDO) (4).
  • Uzupełnij FID (5).
  • Wybierz, jaki format etykiet DPD chcesz generować (6).

Wykonane zmiany zapisz (7).

Tworzenie w sklepie formy dostawy DPD Pickup

W panelu sklepu dodaj nową formę dostawy zgodnie z instrukcją.

2

Przejdź do edycji nowo dodanej formy dostawy i ustaw Funkcję specjalną – DPD dostawa do Punktów Pickup (1).
Opcjonalnie dodaj link do śledzenia paczki dla tego przewoźnika (2).
Ustal, czy Klienci będą mogli wybierać punkt odbioru paczki z mapy na urządzeniach mobilnych (3).
Zdefiniuj, czy dostępny będzie wybór punktów odbioru z mapy (4).
Po konfiguracji zapisz zmiany.

Rezultat

Po uruchomieniu integracji Klient na ostatnim etapie realizacji zamówienia otrzyma następujący widok.

Klient może również wybrać punkt odbioru z mapy (2), jeżeli ta opcja została włączona we wcześniejszym kroku konfiguracji (Wybór punktu z mapy).


Czy ten artykuł był pomocny: