Jak skonfigurować remarketing dynamiczny w Google Ads?

Sklep Sky-Shop posiada integrację z konwersją Google Ads, której skonfigurowanie pozwoli Ci obsługiwać remarketing dynamiczny w Google Ads. Remarketing dynamiczny w Google Ads umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły stronę sklepu.

W celu skonfigurowania remarketingu dynamicznego w Google Ads konieczne jest posiadanie aktywnego konta Google Ads oraz konta Google Merchant Center powiązanego z tym kontem, a także utworzone działanie powodujące konwersję w koncie Google Ads.

1

Zaloguj się do swojego konta Google Ads i przejdź do sekcji Narzędzia i ustawienia (1), a następnie do zakładki Pomiar skuteczności -> Konwersje (2). 

2

Kliknij nazwę posiadanego działania powodującego konwersję (1).

Jeśli nie posiadasz działania powodującego konwersję, utwórz je, korzystając z tego poradnika.

3

Zjedź na dół strony i kliknij opcję “Konfiguracja Tagu” (1), a następnie “Użyj menedżera tagów Google” (2).

4

W tym miejscu zobaczysz identyfikator konwersji i etykietę konwersji (1). Skopiuj te dane i przejdź do panelu administracyjnego swojego sklepu.

5

Będąc w panelu admina sklepu, przejdź do sekcji Integracje -> Narzędzia Google -> Tag konwersji Google Ads.
W tym miejscu wklej wygenerowany wcześniej identyfikator konwersji (1) oraz etykietę konwersji (2).
Po wklejeniu danych zapisz zmiany (3).

Zgodnie z informacją w oknie konfiguracji, identyfikator podaj wraz z przedrostkiem: “AW-“.
Identyfikator po zmianie powinien być w formacie: AW-XXXXXXXXXXX

Czy ten artykuł był pomocny: