Jak zintegrować się z Zaufane.pl?

Integracja Sky-Shop z Zaufane polega zautomatyzowaniu procesu przekazywania nowych zamówień ze sklepu do panelu Zaufane.pl oraz wyświetlaniu formularza ankiety pop-up w momencie finalizacji zamówienia.
Dzięki zebranym w ten sposób opiniom można skutecznie zwiększyć sprzedaż.

Dane niezbędne do uruchomienia integracji to adres mailowy konta Zaufane, „Shopid” oraz „Formid„. Dane te otrzymasz od Zaufane.pl po rejestracji i uzyskaniu dostępu do tego panelu.

1

Posiadając powyżej opisane dane, przejdź w panelu administracyjnym do zakładki Integracje -> Narzędzia marketingowe -> Zaufane.pl.
Otwarte zostanie okno konfiguracji formularza pop-up.
Zmień aktywność integracji na Tak (1), następnie uzupełnij adres mailowy konta Zaufane.pl, które łączysz ze sklepem (2).
Uzupełnij pola „Shopid” oraz „Formid(3) danymi uzyskanymi od Zaufane.pl.
Po zakończeniu konfiguracji zapisz ustawienia (4).

2

Po poprawnej konfiguracji, w momencie finalizacji zamówienia, Twoim klientom ukaże się formularz pop-up, zawierający prośbę o wystawienie opinii.

Po wykonaniu integracji nowe zamówienia ze sklepu będą wysyłane do Zaufane.pl, co umożliwi późniejsze zbieranie opinii odnośnie sklepu lub produktów.

Sklep przesyła do Zaufane.pl zamówienia w momencie ich składania na sklepie.
Do Zaufane.pl przesyłane są wszystkie zamówienia złożone za pośrednictwem strony sklepu – niezależnie od ustawianego im później statusu.
Sklep nie przesyła do Zaufane.pl zamówień pochodzących z innych źródeł np. Allegro, Ceneo, Empik.

Czy ten artykuł był pomocny: