Jak aktywować automatyczne powiadomienie o nieopłaconym zamówieniu?

System umożliwia automatyczną wysyłkę wiadomości do klientów, którzy złożyli zamówienie, ale nie dokonali płatności. Dzięki tej funkcji sklep może przypominać Twoim Klientom, że ich zamówienie czeka na wpłatę.

1

Powiadomienie można ustawić z poziomu menu Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Ustawienia ogólne -> Zamówienia/Rejestracja (1).
W tym miejscu możesz uruchomić tę opcję poprzez ustalenie, kiedy ma zostać wysłane pierwsze powiadomienie (2).
Istnieje możliwość konfiguracji częstotliwości powtórnego przesyłania powiadomienia (3).
Po zdefiniowaniu tych opcji zapisz zmiany (4).

Powiadomienia nie będą wysyłane dla zamówień z formami płatności: płatności przy odbiorze, PayU raty, wydłużony termin płatności, e-raty Santander.

Czy ten artykuł był pomocny: