Istnieje możliwość wyłączenia dostępu do sklepu dla odwiedzających. Dzięki tej opcji możesz chwilowo wyłączyć swój sklep dla Klientów w celu przeprowadzenia wymaganych prac.
W tym celu należy wejść w zakładkę Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Ustawienia ogólne.
Tutaj należy odnaleźć opcję „Wyłącz sklep” (1) i uruchomić ją, a poniżej wpisać treść komunikatu, który ma być widoczny dla odwiedzających (2).
Po uzupełnieniu komunikatu należy zapisać zmiany (3).
W celu ponownego uruchomienia sklepu dla odwiedzających wystarczy zmienić opcję „Wyłącz sklep” na pozycję „Nie”.
Rezultat
Po zapisaniu ustawień komunikat będzie widoczny dla Klientów próbujących odwiedzić sklep.
Sklep cały czas pozostaje widoczny dla administratora – aby zobaczyć komunikat po wprowadzeniu zmian, należy się wylogować lub otworzyć stronę w innej przeglądarce.
Ostateczny wygląd komunikatu jest zależny od ustawień sklepu, a jego kolorystyka automatycznie zostanie dostosowana do aktywnej skórki.