Jak włączyć program lojalnościowy?

Program lojalnościowy to funkcjonalność umożliwiająca klientom sklepu internetowego zdobywanie punktów za zakupione produkty oraz wydawanie tych punktów podczas kolejnych zamówień.

1

W celu skonfigurowania programu lojalnościowego przejdź w panelu administracyjnym swojego sklepu do sekcji Klienci -> Program lojalnościowy.
W pierwszej kolejności uruchom opcję programu lojalnościowego (1).
Ustal, ile punktów będą otrzymywać Klienci Twojego sklepu, za każdą wydaną złotówkę (2).
Zdefiniuj, kiedy sklep ma przyznawać nowe punkty, oraz w jakim przypadku ma je anulować (3).
Poniżej określ, ile uzbieranych punktów musi wykorzystać Klient, aby obniżyć cenę zamówienia o jedną złotówkę (4).
Na dole okna określ, czy sklep ma przyznawać punkty lojalnościowe w zamówieniach, w których Klienci wykorzystają posiadane punkty (5).
Po udanej konfiguracji zapisz zmiany (6).

Wartość podana w polach: „Za każde wydane 1 zł klient otrzymuje punkty w ilości” oraz „Aby obniżyć wartość zamówienia o 1 zł, klient musi wykorzystać punkty w ilości” nie powinna przekraczać liczby czterocyfrowej.

Rezultat

W rezultacie zalogowani w sklepie Klienci będą widzieć na kartach produktów informację mówiącą, za ile punktów mogą zakupić dany produkt, oraz ile punktów otrzymają za zakup wybranego produktu.

Informacja ta, wraz z definiowaniem, ile punktów Klient chce wydać na zakup produktu, będzie także widoczna w koszyku sklepu.

Czy ten artykuł był pomocny: