Jak wprowadzić przekierowania?

Sklep umożliwia dodanie przekierowań, które można wykorzystać m.in. w momencie udostępniania poszczególnych produktów/kategorii w portalach społecznościowych, pozwalając dzięki temu maksymalnie uprościć podawany Klientowi adres.

1

Przekierowania można zdefiniować w sekcji Marketing -> Ustawienia SEO -> Przekierowania.
W oknie przekierowań zobaczysz dwie listy.
Lewa sekcja (1) odpowiada za adres, który ma kierować na określony adres w sklepie.
Po stronie prawej (2) należy wprowadzić adres podstrony obecnie działający w sklepie, na który ma kierować adres wpisany w lewej sekcji.

Rezultat

Po zapisaniu zmian Klient, który wpisze adres “sklep.sky-shop.pl/nowy-link” (1) zostanie automatycznie przeniesiony na wybraną przez administratora stronę (2).

Innym zastosowaniem przekierowań jest likwidacja tzw. martwych odnośników źle wpływających na pozycjonowanie witryny. Stary, niedziałający adres można w ten sposób przekierować na inny produkt lub kategorię.

Limit przekierowań wynosi 10 tysięcy i nie ma możliwości jego zwiększenia, gdyż tak duża ilość przekierowań może mieć negatywny wpływ na prędkość działania sklepu.

Automatycznie usuwane będą przekierowania, które prowadzą do fizycznie usuniętych podstron sklepu: produktów, kategorii, artykułów.
Tak więc gdy zrobimy przekierowanie z usuniętego produktu X na istniejący produkt Y to w momencie kiedy produkt Y zostanie usunięty, wówczas podczas pierwszego przekierowania na produkt X przekierowanie zostanie usunięte.

Czy ten artykuł był pomocny: