Formy płatności, a formy dostawy – Brak form dostawy w koszyku

Co w przypadku jeżeli występuje taka sytuacja że w sklepie włączone są formy dostawy, a po dodaniu produktów do koszyka, dostępna jest jedna forma dostawy albo w ogóle jej brak?

Najczęstrza przyczyną takiego stanu rzeczy jest ustawienie w konfiguracji hurtowni form dostaw jako dedykowane. Przykład poniżej:

W momencie jeżeli w danej hurtowni zaznaczył wszystkie formy dostawy jak Dedykowane, to wszystkie produkty które nie są z tej hurtowni nie będą miały dostępnej żadnej formy dostawy gdyż zarezerowaliśmy dane formy dostawy funkcją “Dedykowane” dla danej hurtowni.

Dodatkowo jeżeli w hurtowni zaznaczy się formę dostawy jako aktywna to tylko formy dostawy “Aktwne” będą pokazywało się przy produktach z danej hurtowni.

 

Formy płatności, a formy dostawy – Źle ustawione taryfy dla wagi lub cen – CZYTAJ WIĘCEJ

Czy ten artykuł był pomocny: