Jak dodać nową formę dostawy?

Nowo założony sklep domyślnie posiada kilka zdefiniowanych, najbardziej popularnych form dostawy, dla których zwykle wystarczy jedynie dostosować cenniki.

Oczywiście sklep umożliwia dodawanie również innych form dostawy. W tym celu w menu Zamówienia -> Formy dostawy należy kliknąć „Dodaj formę dostawy” (1). W nowym oknie należy ustalić wyświetlaną dla klienta nazwę (2), opis, państwa dla których będzie dostępna (3) oraz dla przesyłek pobraniowych opcję „za pobraniem” (4).

UWAGA: Pobranie należy zaznaczyć tylko dla przesyłek za pobraniem. Jeśli dana wysyłka ma obsługiwać zarówno płatność z góry jak i za pobraniem należy utworzyć dwie takie same przesyłki: jedną z zaznaczonym pobraniem, drugą bez.

Po zatwierdzeniu formularza przyciskiem „Zapisz” należy jeszcze zdefiniować cennik. W tym celu należy kliknąć „Dodaj taryfę dostawy” (1) i w nowym oknie wprowadzić odpowiednie wartości (2). Dodatkowo zachęcamy do zapoznania się z dedykowanym działem pomocy dostępnym pod znakiem zapytania (3).

UWAGA: Jedna forma dostawy może mieć kilka taryf – w zależności od wagi i wartości zamówienia. Więcej informacji TUTAJ i TUTAJ.

UWAGA: Jeśli pobierasz produkty z hurtowni, każdą nowo dodaną formę dostaw należy włączyć w edycji hurtowni aby wyświetlała się przy zamówieniach zawierających produkty z tej hurtowni. Mozesz to zrobić przechodząc do sekcji Hurtowni > Lista zintegrowanych hurtowni > Edycja > Formy dostaw.

Jeśli wydaje Ci się, że wszystko zostało poprawnie skonfigurowane, a dostawa nie wyświetla się z tego artykułu dowiesz się co sprawdzić gdy żadna z form dostaw nie pokazuje mi się w koszyku?

Czy ten artykuł był pomocny: