Blik Płacę Później to usługa uruchamiana w ramach bramki Sky-Pay (jest to dodatkowa metoda płatności w tej bramce), która pozwala na opłacanie zakupów w internecie w ciągu 30 dni od momentu zakupu. W usłudze Blik Płacę Później można dokonywać zakupów w ramach ustalonego limitu dla Kupującego.
Aby wnioskować o uruchomienie metody płatności BLIK Płacę Później, sklep musi posiadać:
- Wdrożone płatności BLIK, a średnia liczba transakcji BLIK za ostatnie 3 miesiące powinna być większa niż 10.
- Wdrożone płatności Sky-Pay nie krócej niż 3 miesiące.
- Branża sklepu powinna znajdować się na „liście branż akceptowanych”
- Branża sklepu nie powinna znajdować się na „liście branż nieakceptowanych”
- Limit kwotowy jednorazowej transakcji z użyciem Blik Płacę Później wynosi: od 30 do 4000 złotych.
Po spełnieniu tych warunków należy skontaktować się z działem BOK pod adresem info@sky-shop.pl z informacją o chęci skorzystania z usługi Blik Płacę Później.
Wniosek ten zostanie przekazany bezpośrednio do odpowiedniego działu u operatora płatności – Autopay, który zajmuje się weryfikacją wniosków. Sklep weryfikowany jest przez operatora. Czas weryfikacji może potrwać do 4 tygodni.
W przypadku niespełnienia warunków i odrzucenia wniosku metoda płatności nie zostanie aktywowana, o czym merchant zostanie poinformowany w wiadomości mailowej wysłanej przez operatora. Jeżeli wniosek zostanie zweryfikowany pozytywnie, merchant nie zostanie dodatkowo poinformowany, płatności zostają po prostu uruchomione w sklepie.
Lista branż akceptowanych:
- marketplace
- moda
- rtv/agd
- cateringi
- bileterie
- motoryzacja
- sklepy zoologiczne
- drogerie
- apteki
- wyposażenie (domu, biura itp.)
- dziecko
- sport
- podróże
Lista branż nieakceptowanych:
- zakłady bukmacherskie
- hazard/kasyna
- charytatywne
- loterie/konkursy
- erotyka
- broń palna i amunicja
- lombardy
Jeżeli masz już uruchomioną bramkę płatności, to możesz wyświetlić Blik Płacę Później jako osobną metodę płatności, w tym celu skorzystaj z tego poradnika.