Płatność OnLine mBank Paynow jest płatnością elektroniczną umożliwiającą Klientom sklepu wykonanie płatności natychmiast – niezależnie jakie konto bankowe posiadają. Umożliwia też płatność kartami kredytowymi.
Aby móc poprawnie korzystać z tej bramki płatności, należy posiadać zarejestrowane konto w panelu Paynow.
Zaloguj się na swoje konto w panelu płatności mBank i przejdź do sekcji ustawień (1).
W ustawieniach znajdź sekcję sprzedaży i kliknij opcję „Zobacz” (1) przy pozycji „Sklepy i punkty płatności„.
Jeśli nie posiadasz jeszcze dodanego sklepu do konta PayNow – dodaj go opcją „Dodaj sklep” (1).
Po dodaniu sklepu do panelu PayNow rozwiń jego dane i skopiuj klucz dostępu do API oraz klucz obliczania podpisu (2).
Nad sekcją „Punkty płatności” należy uzupełnić pole „Adres powiadomień” w następujący sposób: {domena_sklepu}/payment?action=paymentNotification
Podczas wypełniania danych uwierzytelniających, pole Adres powrotu należy pozostawić puste.
Przejdź teraz do panelu administracyjnego swojego sklepu i wejdź do sekcji Integracje -> Płatności i systemy ratalne -> Pozostałe -> PayNow.
W pierwszej kolejności uruchom integrację (1).
Poniżej wprowadź klucze w opisanej kolejności (2):
– W polu klucz A wprowadź klucz dostępu do API.
– W polu klucz B wprowadź klucz obliczania podpisu.
Po dokonaniu zmian zapisz edycję bramki (3).