Karta produktu to jeden z najważniejszych elementów sklepu, tam klient ogląda produkt i decyduje się na zakup - poznaj naszą kartę produktu!

Promocja okresowa

Stosuj promocję okresową aby zwiększyć sprzedaż. Możesz ustawić promocję okresową na dany produkt dzięki czemu produkt będzie w promocji przez określony czas. Motywuje to klienta do szybszego zakupu.

Informacja o promocji wyświetlana jest na karcie produktu oraz przy produkcie na liście produktów.

Kolory produktu

Przedstawiaj kolory produkty w atrakcyjny sposób poprzez wyświetlanie odpowiednich kolorów.

Możesz także zamiast wyświetlania koloru, wgrać swój plik z grafiką która ma się wyświetlać pod danych kolorem dzięki temu możesz prezentować nietypowe tekstury czy tkaniny itp.

Rozmiary produktu

Możesz prezentować rozmiary produktu lub informacje tekstowe w formie kafelek "buttonów". Dzięki czemu wzrasta czytelnośc karty produktu i ułatwia to klientom sklepu wybór odpowiedniego parametru produktu do zakupu.

Załóż gotowy sklep w 30s i dołącz do ponad 6000 klientów

Drugie zdjęcie i parametry produktu na liście

Możesz zadecydować jaki efekt ma być po najechaniu myszką na produkt będąc na stronie głównej lub liście produktów. Dzięki czemu dostosujesz wyświetlanie produktów do swojej branży, do wyboru masz:

  • Brak efektu po najechaniu myszką
  • Wyświetlenie drugiego zdjęcia po najechaniu myszką na zdjęcie
  • Wyświetlenie dostępnych rozmiarów i kolorów po najechaniu myszką na zdjęcie

 

Karta produktu i sklep zgodny z User Experience

Karta produktu została zaprojektowana tak aby wszystkie prezentowane w niej informacje były spójne i czytelne dla klienta. Dzięki temu możesz liczyć na wysoką konwersję z karty produktowej.

Dodatkowo możesz decydować jakie informacje mają się na niej pojawiać. Wszystko ustawisz w prosty sposób w panelu administracyjnym.

Sprzedawaj w dowolnej jednostce miar

Możesz sprzedawać produkty w dowolnej jednostce miar. Sprzedawaj produkt na palety, na metry kwadratowe, na litry itp.

Dodatkowo możesz określić stosunek 1szt towaru do jednostki miar np: 1szt = 1,43m2 lub 1szt = 2,5L etc. Istnieje możliwość ustawienia dzielenia sztuk czyli ile części sztuki klient może kupić np: 0,5szt, 0,1szt etc.

Cross-Selling - Sprzedawaj produkty dodatkowe i zwiększ zysk!

Sprzedawaj poprzez Cross-selling czyli sprzedaż krzyżową! Potencjalnemu klientowi na karcie produktu lub w innym miejscu sklepu możesz wyświetlać produktu poprzez Cross-selling. Klientowi możesz wyświetlać produkty typu:

  • Produkty podobne lub akcesoria dodatkowe
  • Produkty które kupili inni klienci
  • Produkty które klient ostatnio oglądał

Dodatkowe informacje oraz "zostaw telefon"

Na karcie produktu możesz wyświetlić komunikat/informację którą kierujesz do klientów. Bedzie ona wyświetlana przy wszystkich produktach.

Dodatkowo posiadamy opcję "zostaw telefon" - dzięki temu klient może pozostawić telefon na karcie prodktu w celu kontaktu - do sklepu spływa mail z numerem telefonu oraz linkiem do produktu z którego klient wysłał numer telefonu.

Parametry produktu

W przypadku gdy produkt posiada parametry, na karcie produktu wyświetlana jest tabelka z jego parametrami. W przypadku przekroczenia konkretnej ilości parametrów produktu, możesz w sklepie ustawić opcje aby tabelka przenoszona była do opisu produktu.

Dzięki temu rozwiazaniu jeżeli produktu posiada kilkanaście/kilkadziesiąt parametrów, nie zaśmieca ona przestrzeni informacyjnej produktu tylko tabelka przenoszoa jest do opisu.

Galeria produktu

Na karcie produktu wyświetlana jest galeria produktu i 3 kolejne zdjęcia. Klient może wejść także w galerię i przeglądać zdjęcia na całym ekranie co wzmacnia prezentacje produktu i pozwala klientowi zapoznac się dokładnie ze sprzedawanym asortymentem.

Przez 14 dni bez zobowiązań

Masz pytania? Zadzwoń: 12 386 01 30 Napisz: info@sky-shop.pl

Sprawdź najbliższe webinary