Poznaj swój e-biznes na wylot. Udostępniamy zaawansowane narzędzia do analityk takie jak statystyki, porzucone koszyki, strony polecające czy też raport sprzedaży

Statystyki sklepu internetowego

Sky-Shop posiada rozbudowane statystyki sklepu internetowego dzięki którym dokonasz analizy bardzo wielu elementów takich jak: zamówienia, wizyty w sklepie, klienci czy produkty.

Statystyki możesz przeglądać w dowolnych przedziałach czasu oraz w różnych formach prezentacji danych.

Zminimalizowane porzucenia koszyków

Zadbaliśmy o zminimalizowanie efektu porzuconych koszyków. Sklepy internetowe na platformie Sky-Shop osiągają średni współczynnik porzuceń koszyków na poziomie tylko 51%. To aż o 16% lepiej niż średnia wszystkich sklepów internetowych w sieci gdzie ten współczynnik waha się na poziomie 67%.

Możesz także analizować zjawisko porzuceń koszyków dzięki specjalnemu modułowi w panelu administracyjnym.

Strony polecające

Możesz także dokonać analizy wejść poprzez strony polecające na Twój sklep internetowy. Dowiesz się jaki zysk wygenerowały, ile było z nich wejść czy ile zostało założonych kont.

Załóż gotowy sklep w 30s i dołącz do ponad 6000 klientów

Raporty sprzedaży i niskie stany magazynowe

Raporty sprzedaży i niskie stany magazynowe

Analiza sprzedaży jest bardzo ważna do planowania dalszych kroków w e-commerce. Udostępniamy możliwość generowania raportów sprzedaży oraz definiowania cech tych raportów takich jak: statusy płatności czy statusy realizacji.

Aby uniknąć braków towarów na magazynie umożliwiamy włączenie powiadomień o niskich stanach magazynowych produktów sklepie internetowym - można zdefiniować alert w oparciu o określony stan minimalny.

Google Analytics - Analiza zaawansowana

Skonfiguruj konto w Google Analytics o podłącz je w panelu administracyjnym. Od tej pory będziesz mógł dokładnie analizować wszystko co dzieje się w Twoim sklepie internetowym bezpośrednio z poziomu panelu Google Analytics.

Przez 14 dni bez zobowiązań

Masz pytania? Zadzwoń: 12 386 01 30 Napisz: info@sky-shop.pl

WEBINAR: Email marketing w e-Commerce, czyli jak promować e-sklep - 21 lutego, godzina: 11:00