Profesjonalna obsługa klienta

Wsparcie naszych klientów to dla nas priorytet. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oprogramowanie nie miało przed Tobą żadnych tajemnic. Nasi konsultanci to eksperci i pasjonaci e-commerce, którzy z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

 

Bezpłatna pomoc techniczna

Zakładając sklep na Sky-Shop, otrzymujesz dostęp do bezpłatnej pomocy technicznej bez żadnych ograniczeń.

Nasi doradcy są dostępni poprzez infolinię działającą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz poprzez e-mail: info@sky-shop.pl

Konsultanci w Sky-Shop to eksperci w swoich dziedzinach – możesz mieć pewność, że otrzymasz rzetelną i wyczerpującą odpowiedź na nurtujące Cię pytania i wątpliwości. Najlepszym potwierdzeniem jakości naszej obsługi są opinie naszych klientów.

szkolenia ecommerce za darmo

Monitoring infrastruktury serwerowej

Monitorujemy stabilność serwerów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych reagujemy natychmiast. 

(Monitoring 24/7 nie jest związany ze wsparciem technicznym związanym z obsługą i konfiguracją sklepu – takie wsparcie jest świadczone w standardowych godzinach naszej pracy w dni robocze.)

ssl w sklepie internetowym

Baza wiedzy

Rozbudowana baza wiedzy stworzona z myślą o naszych klientach pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dbamy o to, aby regularnie pojawiały się tam rozbudowane poradniki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez konfigurację oprogramowania.

Prowadzimy także bloga, na którym liczne wskazówki dotyczące prowadzenia sprzedaży internetowej i możliwości, jakie oferuje Sky-Shop.

W przypadku wątpliwości, możesz kontaktować się z nami bezpośrednio poprzez e-mail lub telefonicznie.

faq

Przetestuj Sky-Shop bezpłatnie!

W ramach okresu testowego możesz korzystać ze wszystkich funkcji oprogramowania i pomocy technicznej.

Automatyczny system monitorujący

Nasza platforma posiada automatyczny system monitorujący działanie sklepu. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu technicznego, wysyłany jest e-mail alarmujący na adres administratora sklepu. Możesz wybrać kilka poziomów alarmowych: „lekki błąd”, „błąd ogólny”, „błąd krytyczny”.

Błędy lekkie:

  • związane są z chwilowymi/jednorazowymi problemami, na przykład przy niedziałaniu serwisu API Allegro lub serwisu SMS bądź innych zewnętrznych systemów,
  • generowane są także w sytuacji, kiedy system nie mógł wysłać wiadomości e-mail do klienta, na przykład na skutek błędnego adresu e-mail.

Błędy ogólne:

  • generowane w sytuacji, kiedy klient nie mógł złożyć zamówienia na skutek błędnej konfiguracji sklepu lub innych problemów,
  • pojawią się także, gdy zostanie wykryte brakujące zdjęcie w sklepie.

Błędy krytyczne:

  • są generowane w pozostałych sytuacjach awaryjnych,
  • generowane także na przykład w sytuacji, kiedy zostanie wykryte brakujące zdjęcie w sklepie.

W przypadku błędów ogólnych oraz krytycznych powiadomienie wysyłane jest też do obsługi technicznej Sky-Shop.

Dzięki temu masz pewność, że niezależnie od okoliczności, Ty pierwszy dowiesz się o problemie, a obsługa Sky-Shop natychmiastowo zajmie się jego usunięciem.

ZWYCIĘZCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS 2016 na najlepszą platformę sklepową OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
NAGRODA KONSUMENTA 2019 za wysoką jakość i zadowolenie Klienta