Dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta. Nasi konsultanci są specjalistami w swojej dziedzinie. Chętnie udzielą Państwu odpowiedzi na wszelkie pytania i pomogą rozwiązać trudności.

Bezpłatna pomoc techniczna

W ramach naszej usługi otrzymują Państwo bezpłatną pomoc techniczną związaną z funkcjonowaniem Państwa sklepu internetowego.

Nasi doradcy są dostępni poprzez infolinię działającą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz poprzez e-mail: info@sky-shop.pl

Konsultanci w Sky-Shop to eksperci w swoich dziedzinach - zawsze otrzymają Państwo rzetelną i wyczerpującą odpowiedź na nurtujące pytania i wątpliwości.
Najlepszym potwierdzeniem jakości naszej obsługi są opinie naszych klientów. Poznaj je.

Poznaj opinie

Monitoring 24/7 - linia awaryjna

Monitorujemy stabilność sklepów 24/7/365 dni w roku. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych posiadamy linię awaryjną dla naszych klientów, która jest dostępna poza standardowymi godzinami pracy konsultantów.

Możesz czuć się bezpieczny.

Baza wiedzy

Rozbudowana baza wiedzy stworzona z myślą o naszych klientach pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Nasze poradniki i artykuły powinny rozwiązać Twoje wątpliwości.

Dodatkowo, na blogu znajdziesz informacje o nowinkach technologicznych, zmianach w oprogramowaniu, a także liczne wskazówki dotyczące skutecznego prowadzenia sklepu internetowego i możliwości, jakie oferuje Sky-Shop.

W przypadku wątpliwości, możesz kontaktować się z nami bezpośrednio poprzez e-mail lub telefonicznie.

Poznaj Pomoc & FAQ

Załóż gotowy sklep tak jak ponad 15 000 innych osób

Automatyczny system monitorujący

Nasza platforma posiada automatyczny system monitorujący działanie sklepu. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu technicznego, wysyłany jest e-mail alarmujący na adres administratora sklepu.

Możesz wybrać kilka poziomów alarmowych: „lekki błąd", „błąd ogólny", „błąd krytyczny".

Błędy lekkie:

  • związane są z chwilowymi/jednorazowymi problemami, na przykład przy niedziałaniu serwisu API Allegro lub serwisu SMS bądź innych zewnętrznych systemów
  • generowane są także w sytuacji, kiedy system nie mógł wysłać wiadomości e-mail do klienta, na przykład na skutek błędnego adresu e-mail

Błędy ogólne:

  • generowane w sytuacji, kiedy na przykład Klient nie mógł złożyć zamówienia na skutek błędnej konfiguracji sklepu lub innych problemów
  • pojawią się także, gdy zostanie wykryte brakujące zdjęcie w sklepie

Błędy krytyczne:

  • są generowane w pozostałych sytuacjach awaryjnych.
  • generowane także na przykład w sytuacji kiedy zostanie wykryte brakujące zdjęcie w sklepie

W przypadku błędów ogólnych oraz krytycznych powiadomienie wysyłane jest też do obsługi technicznej Sky-Shop.

Dzięki temu masz pewność, że niezależnie od okoliczności, Ty pierwszy dowiesz się o problemie, a obsługa Sky-Shop natychmiastowo zajmie się jego usuwaniem.

Przez 14 dni bez zobowiązań

Masz pytania? Zadzwoń: 12 386 01 30 Napisz: info@sky-shop.pl

Mikołajkowa promocja - Do końca promocji pozostało dni godzin minut sekund
NAJBLIŻSZE WEBINARY: Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym
w Święta? Gotowe pomysły na promocje.