Dbamy o najwyższą jakość obsług klienta. Nasi konsultanci są specjalistami w swoich fachu i chętnie udzielą Państwu odpowiedzi na wszelkie pytania i trudności.

Bezpłatna pomoc techniczna

W ramach naszej usługi otrzymują Państwo bezpłatną pomoc techniczną związaną z funkcjonowaniem Państwa sklepu internetowego.

Nasi konsultanci są dostępni na infolinii oraz pod e-mail w godzinach naszej pracy.

Są to eksperci w swoich dziedzinach jak: graficy, programiści, konsultanci, marketingowcy - zawsze otrzymają Państwo rzetelną odpowiedź na nurtujące pytania.

Najlepszym potwierdzeniem naszej jakości są opinie naszych klientów. Poznaj je.

Poznaj opinie

Monitoring 24/7 - linia awaryjna

Monitorujemy stabilność sklepów 24/7/365 dni w roku. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych posiadamy linie awaryjną dla naszych klientów która dostępna poza godzinami naszej pracy.

Możesz czuć się bezpieczny.

Baza wiedzy

Posiadamy rozbudowaną bazę wiedzy w której znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Nasze poradniki i artykuły powinny rozwiązać Twoje wątpliwości.

W innym przypadku możesz kontaktować się z nami bezpośrednio poprzez e-mail oraz telefonicznie.

Poznaj Pomoc & FAQ

Załóż gotowy sklep tak jak ponad 6000 innych osób

Automatyczny system monitorujący

Nasza platforma posiada automatyczny system monitorujący działanie sklepu. W sytuacji kiedy wystąpi jakikolwiek problem techniczny wysyłany jest e-mail alarmujący na adres administratora sklepu.

Można wybrać kilka poziomów alarmowych: "Lekki błąd", "Błąd ogólny", "Błąd krytyczny"

Błędy lekkie:

  • związane są z chwilowymi/jednorazowymi problemami, na przykład przy nie działaniu serwisu API Allegro lub serwisu SMS czy też innych zewnętrznych systemów.
  • generowane są także w sytuacji kiedy system nie mógł wysłać wiadomości e-mail do klienta, na przykład na skutek błędnego adresu e-mail.

Błędy ogólne:

  • generowane w sytuacji kiedy na przykład Klient nie mógł złożyć zamówienia na skutek błędnej konfiguracji sklepu lub innych problemów.
  • generowane także na przykład w sytuacji kiedy zostanie wykryte brakujące zdjęcie w sklepie.

Błędy krytyczne:

  • są generowane w pozostałych sytuacjach awaryjnych.
  • generowane także na przykład w sytuacji kiedy zostanie wykryte brakujące zdjęcie w sklepie.

W przypadku błędów ogólnych oraz krytycznych powiadomienie wysyłane jest też do obsługi technicznej Sky-Shop.

Dzięki temu masz pewność, że niezależnie od okoliczności Ty pierwszy dowiesz się o problemie, a obsługa Sky-Shop już go niweluje.

Przez 14 dni bez zobowiązań

Masz pytania? Zadzwoń: 12 386 01 30 Napisz: info@sky-shop.pl

Sprawdź najbliższe webinary