PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta. Nasi konsultanci są specjalistami w swojej dziedzinie. Chętnie udzielą Państwu odpowiedzi na wszelkie pytania i pomogą rozwiązać trudności.
Dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta. Nasi konsultanci są specjalistami w swojej dziedzinie. Chętnie udzielą Państwu odpowiedzi na wszelkie pytania i pomogą rozwiązać trudności.
W ramach naszej usługi otrzymują Państwo bezpłatną pomoc techniczną związaną z funkcjonowaniem Państwa sklepu internetowego.
Nasi doradcy są dostępni poprzez infolinię działającą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz poprzez e-mail: info@sky-shop.pl
Konsultanci w Sky-Shop to eksperci w swoich dziedzinach - zawsze otrzymają Państwo rzetelną i wyczerpującą odpowiedź na nurtujące pytania i wątpliwości.
Najlepszym potwierdzeniem jakości naszej obsługi są opinie naszych klientów. Poznaj je.
Monitorujemy stabilność serwerów 24/7/365 dni w roku. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych nasi administratorzy reagują natychmiast.
(Monitoring 24/7 nie jest związany ze wsparciem technicznym związanym z obsługą i konfiguracją sklepu - takie wsparcie jest świadczone w standardowych godzinach naszej pracy w dni robocze)
Rozbudowana baza wiedzy stworzona z myślą o naszych klientach pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Nasze poradniki i artykuły powinny rozwiązać Twoje wątpliwości.
Dodatkowo, na blogu znajdziesz informacje o nowinkach technologicznych, zmianach w oprogramowaniu, a także liczne wskazówki dotyczące skutecznego prowadzenia sklepu internetowego i możliwości, jakie oferuje Sky-Shop.
W przypadku wątpliwości, możesz kontaktować się z nami bezpośrednio poprzez e-mail lub telefonicznie.
Poznaj Pomoc & FAQNasza platforma posiada automatyczny system monitorujący działanie sklepu. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu technicznego, wysyłany jest e-mail alarmujący na adres administratora sklepu.
Możesz wybrać kilka poziomów alarmowych: „lekki błąd", „błąd ogólny", „błąd krytyczny".
W przypadku błędów ogólnych oraz krytycznych powiadomienie wysyłane jest też do obsługi technicznej Sky-Shop.
Dzięki temu masz pewność, że niezależnie od okoliczności, Ty pierwszy dowiesz się o problemie, a obsługa Sky-Shop natychmiastowo zajmie się jego usuwaniem.