Praca pełny etat
Zakres: 1/2 etatu
Praca ikonka biuro
Biuro: Kraków
Praca ikonka oferujemy
Oferujemy: Umowę o Pracę lub B2B
Praca ikonka benefity
Benefity: MultiSport, Opieka Medyczna, Ubezpieczenie

Opis

Cześć, na co dzień tworzymy i rozwijamy Sky-Shop.pl. Jest to polska platforma sklepów internetowych działająca w modelu SaaS, powstała w 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 90 000 sklepów internetowych. Aktualnie pracuje u nas prawie 50 osób i potrzebujemy Twojego wsparcia jako Specjalisty ds.: Kadr i Administracji

Będziesz odpowiadać przede wszystkim za kadry, administrację biurową, wsparcie pracowników w codziennym funkcjonowaniu w biurze oraz wsparciem naszej księgowej, a także będziesz wspierać kadrę zarządzającą w procesach rekrutacyjnych i bieżących sprawach organizacyjnych.

Super jeżeli masz doświadczenie z firmy IT. Liczymy na Twoją kreatywność, otwartą głowę ale również na dobre umiejętności komunikacyjne no i pozytywne nastawienie 🙂

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Wsparcie kadry zarządzającej we wszelkich sprawach administracyjnych
  • Przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, dokumentów kadrowych, urlopy, L4, PPK, wniosków itp.
  • Prowadzenie teczek pracowniczych, obsługa benefitów, BHP i badań lekarskich
  • Ścisła współpraca z księgową w zakresie listy płac
  • Prowadzenie ewidencji pracowniczej w systemie Enova
  • Prowadzenie bieżącej obsługi dokumentów i ich obiegu w firmie
  • Bieżący nadzór nad fakturami kosztowymi i płatnościami dotyczących usług i narzędzi niezbędnych do funkcjonowania firmy np. : media, usługi, licencje itp.
  • Bieżące zaopatrzenie biura w potrzebne artykuły biurowe, spożywcze oraz elementy wyposażenia biura
  • Dbanie o estetykę i porządek w biurze oraz współpraca z administracją biurowca
  • Wsparcie wszystkich działów firmy w codziennym funkcjonowaniu w biurze – organizacja miejsca pracy, sprzętu oraz wsparcie w sprawach kadrowych
  • Wsparcie w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń o pracę, wstępna selekcja CV, umawianie kandydatów itp.
  • Onboarding nowych pracowników (organizacja stanowiska pracy)
  • Organizacja firmowych spotkań, wyjazdów organizacyjnych, delegacji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism

 

Czego oczekujemy:

  • Co najmniej 4 letnie doświadczenie na podobnych stanowisku związanym z kadrami i administracją
  • Znajomość aktualnego prawa pracy
  • Wielozadaniowość, rezolutność i ambicja
  • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru 🙂
  • Znajomość programu Enova
  • Znajomość zasad etykiety biurowej
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Dobra umiejętność korzystania z pakietu Office: Word / Excel
  • Dobra umiejętność prowadzenia zrozumiałem korespondencji mailowej i telefonicznej
  • Bardzo dobra umiejętność zarządzania czasem
  • Bardzo dobra umiejętność organizacyjna
  • Zaangażowanie i optymizm

Oferujemy:

  • Umowa o Pracę – 1/2 etatu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w biurze w Krakowie
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Bezpłatny parking firmowy oraz rowerownia
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i dostęp do platform szkoleniowych
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Wypady integracyjne np.: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Owocowe wtorki, słodkie czwartki, pizza days :slight_smile:
  • Automat do gier Arcade
 

Aplikuję na stanowisko

    Nie wybrano pliku

    Administratorem danych osobowych jest SIEF-IT Sp z o.o., Gdańska 91/93, Łódź

    Jak się u nas pracuje?

    Krótka historia:

    Sky-Shop to polska platforma sklepów internetowych istniejąca od 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 35 000 sklepów internetowych

    Działamy w modelu SaaS (abonament) w ramach którego Klient otrzymuje kompleksowe oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego wraz z aktualizacjami, serwerami oraz wsparciem technicznym. W firmie mamy kilka kluczowych działów: IT, Sprzedaż, Support, Marketing, Administracja

    Twórcą Sky-Shop jest Przemysław Matoga znany niegdyś jako Przemo który stworzył popularne fora dyskusyjne phpbb by Przemo

    Jak wygląda proces rekrutacji:

    Praca krok 1

    01

    Wyślij nam swoje CV

    Praca krok 2

    02

    Zapraszamy Cię na rozmowę kwalifikacyjną

    Praca krok 3

    03

    Wykonujesz zadanie testowe (dla działu IT)

    Praca krok 4

    04

    Otrzymujesz od nas propozycje pracy

    Praca krok 5

    05

    Zaczynamy razem pracować!

    Zalety pracy w Sky-Shop

    Praca ikonka

    Praca w branży e-commerce

    Kariera w Sky-Shop to możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie działającej w branży e-commerce. Nawet kilkunastoprocentowy wzrost rynku e-handlu w ujęciu rocznym daje szerokie perspektywy i potwierdza, że e-commerce stanowi przyszłość biznesu.

    Praca PHP

    Programujesz w PHP? Witamy!

    Sky-Shop to “mekka” dla Programistów PHP. PHP znamy na wylot :). Dodatkowo możesz współpracować z “Przemo” twórcą niezwykle popularnego skryptu forów internetowych „PHP by Przemo”

    Praca IT

    Współpraca z pasjonatami IT - "Mekka PHP"

    Praca z pasjonatami IT i branży e-commerce daje możliwość przyswojenia dużej ilości wiedzy i nabycia praktycznych umiejętności. Korzystając z doświadczenia współpracowników, będziesz miał szanse na doskonalenie swojego warsztatu.

    Praca onbording

    Onboarding

    Po zatrudnieniu przejdziesz odpowiednie szkolenia i wdrożenie w firmę abyś mógł w pełni realizować powierzone Ci zadania.

    Praca benefity

    Benefity

    Po okresie próbnym możesz korzystać z karty MultiSport, Prywatnej Opieki Medycznej oraz Ubezpieczenia na Życie.

    Praca intergracja

    Wypady integracyjne

    Cyklicznie organizujemy wypad integracyjne różnego typu: raz idziemy po prostu na piwo, innym razem gramy w Paintball’a lub gramy w kręgle :). Organizujemy też kilkudniowe coroczne wyjazdy integracyjne.

    Praca elastyczny czas

    Elastyczne godziny pracy

    W Sky-Shop masz możliwość przyjścia do pracy o dogodnej dla Ciebie godzinie pomiędzy: 7:00 a 9:00. Dzięki temu możesz się wyspać i nie stresować ewentualnym spóźnieniem. Dla nas ważne jest, aby praca u nas była dla Ciebie satysfakcjonująca, wygodna i komfortowa.

    Praca udogodnienia

    Udogodnienia w firmie

    Jeżeli zmęczyłeś się pracą i chcesz odpocząć, masz do dyspozycji chill-room z Xbox One z Chillpufą.

    Praca sprzęt

    Dowolny sprzęt do pracy

    Lubisz pracować na komputerach Apple? A może cenisz sobie mobilność w formie laptopa? Windows, Mac OS, a może Linux?

    Przygotujemy dla Ciebie stanowisko pracy spełniające Twoje oczekiwania!

    Praca przekąski

    Przekąski i napoje

    Do Twojej dyspozycji oddajemy również kuchnię, w której oprócz niezbędnych urządzeń możesz do woli korzystać z podstawowych produktów spożywczych takich jak: herbaty, kawy, soki, wody, ciastka

    ZWYCIĘSCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
    ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS 2016 na najlepszą platformę sklepową OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
    NAGRODA KONSUMENTA 2019 za wysoką jakość i zadowolenie Klienta

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.