Podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT
Sky-Shop to idealna platforma do prowadzenia sklepu internetowego, dropshippingu i sprzedaży na Allegro.
Aktualizacje sklepu
Monitoring stabilności sklepu 24/7
Edycja wszystkich treści w sklepie (statyczne teksty sklepu)
Historia i logi sklepu
Zarządzanie uprawnieniami administratorów
Możliwość wyświetlania cen netto
Synchronizacja z kursem walut
Obsługa stref czasowych
Własny kod HTML/CSS/JavaScript
Wykorzystanie WebAPI miesięcznie
Zarządzanie plikami
Sprzedaż plików cyfrowych
Sklep internetowy
Logowanie przez Facebook'a
Liczba zamówień miesięcznie
Hosting i domena
Domena sklepu w domenie Sky-Shop (nazwasklepu.mysky-shop.pl)
Możliwość podłączenia własnej domeny
Możliwość utworzenia subdomeny
Hosting (serwer) sklepu w technologii Cloud
Backup Danych (kopie zapasowe) - 1x dziennie
Backup zamówień - w czasie rzeczywistym
Certyfikat SSL w panelu administracyjnym
Skrzynki e-mail w domenie sklepu (Poczta Sky-Shop)
SpeedCache i protokół HTTP/2
- Szybkie działanie sklepu
Obsługiwany protokół HTTP/2
Certyfikat SSL
Możliwość instalacji zewnętrznego Certyfikatu SSL
Zgodność z RODO
Darmowa Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych
Prawo do zapomnienia - Możliwość usunięcia wszystkich danych Klienta ze sklepu
Dostęp do swoich danych - Klient samodzielnie może pobrać wszystkie swoje dane w formacie XML
Pasek informujący o Cookies / Polityce prywatności
Zgodność z rozporządzeniem GPSR
Checkbox'y do zbierania zgód (rejestracja. zamówienie)
Newsletter - Zbieranie zgód
w modelu Double Opt-in
Pełne zarządzanie produktem
Znak wodny dla produktów
Produkty gratisowe
Magazyn na parametry dodatkowe
Eksport produktów do pliku Excel, CSV, HTML, XML
Import produktów z plików zgodnych z naszym formatowaniem
Powiadomienia o niskich stanach magazynowych
Sprzedaż w dowolnej jednostce miar
Pełne opakowania i wyświetlanie ceny za sztukę
Różne stawki VAT
Generowanie oferty do PDF na karcie produktu i w koszyku
Opinie i oceny produktu
Pełna obsługa zamówień
Eksport zamówień do pliku Excel, CSV, HTML, XML
Dokumenty PDF do zamówienia
Rachunki bez VAT
Faktura VAT
Faktura Proforma
Wystawienie nowej faktury ręcznie
Masowe wystawianie faktury (iFirma, wFirna, Mini Księgowość Sky-Shop)
Lista faktur i eksport zestawień do Excel, CSV, HTML, XML
Paragony - bezpośrednio z panelu sklepu
Automatyczne e-maile do Klientów ze statusami zamówień i dokumentami (PDF'y, FVAT)
Możliwość edycji treści wszystkich maili automatycznych
Sprzedaż plików w dowolnych formatach
Automatyczna wysyłka plików po opłaceniu zamówienia
Bezpieczne przechowywanie plików na serwerze
Ustawienie maksymalnego limitu pobrań
Ustawienie maksymalnego czasu na pobranie plików
Ustawienie maksymalnej ilości pobrań pliku
Limit powierzchni dyskowej na pliki (w tym pliki cyfrowe) - nie dotyczy zdjęć produktów
Statystyki sklepu
Newsletter - limit wysyłki miesięcznie
Powiadomienia SMS klientów i bramki SMS
Nazwa nadawcy SMS'a
Ustawienia SEO sklepu
Porównywarki cen
Monitoring klientów online
Produkt Dnia
3-etapowa wyszukiwarka
Kody rabatowe
Grupy rabatowe
Zgłoszenia od klientów
Monitoring porzuconych koszyków
Raporty sprzedaży
Kreator szablonu sklepu
Sklep internetowy dostosowany do urządzeń mobilnych (RWD)
Wyskakujące okno Pop-Up - Komunikat
Wyskakujące okno Pop-Up Newslettera
CMS i zarządzanie treścią i układem sklepu
Indywidualny projekt graficzny
Liczba równocześnie aktywnych
aukcji (powiązanych) ze sklepem
Wystawianie aukcji ze sklepu pojedynczo i masowo
Ilość powiązanych kont Allegro
Etykiety Allegro Smart
Wysyłanie nr listu przewozowego do Allegro
Przekazywanie kodów EAN do Allegro
Produktyzacja
Własne szablony aukcji Allegro
Indywidualne szablony Allegro dla produktów
Szacunkowe koszty aukcji podczas wystawiania
Aukcje do wyczerpania zapasów
Możliwość ustawienia stałej dodatkowej marży dla aukcji
Wiązanie kategorii sklepowych z kategoriami Allegro
Lista wystawionych aukcji
Ustawienie miniaturki aukcji w edycji produktu
Pobieranie zamówień z aukcji Allegro
Pobieranie statusów płatności do zamówień z aukcji Allegro
Pobranie aukcji do sklepu jako produkty (ręczne bez aktualizacji)
Aktualizowanie ilości produktu w sklepie po zakupie na Allegro
Automatyczne grupowanie wielu zamówień klienta w jedno
Pobieranie zamówień z aukcji nie wystawionych przez sklep
Zamykanie aukcji poniżej określonej ilości produktu w sklepie
Zamykanie aukcji po zmianie ceny o ustalony procent ceny
Wystawianie ponownie aukcji
Zmiana ceny lub ilości na aukcji ręcznie
Automatyczne aktualizacje cen na aukcji Allegro
Automatyczne aktualizacje ilości na aukcji Allegro
Allegro Booster (Ekspresowe aktualizacje)
Apaczka
Furgonetka
Kurier InPost
Paczkomaty InPost
Mapka paczkomatów w koszyku
DHL
DPD
GLS
K-EX
ORLEN Paczka
Poczta-Polska
FedEx
UPS
Dostawy lokalne
Numer konta i forma płatności - przelew bankowy
Inne systemy płatności i systemy ratalne
Sky-Shop Faktury
iFirma
wFirma
inFakt
Fiscal Printer (Drukowanie paragonów)
Nie. Rejestracja, założenie sklepu testowego nie zobowiązują do niczego. Jednak kiedy minie okres testowy, a Klient nie zdecyduje się na opłatę, możemy usunąć sklep testowy bez zachowania kopii jego zawartości.
Nie pobieramy żadnych ukrytych prowizji.
Nie. Płatność jest pobierana z góry za określony czas (1, 3, 12 lub 24 miesiące). Po tym okresie Klient decyduje czy będzie płacił za kolejny okres, czy nie.
Nie, jeśli sklep zostanie opłacony, zostanie automatycznie przełączony w tryb abonamentowy, zachowując wszystkie wprowadzone dane, w tym: ustawienia, produkty, zamówienie.
Inaczej sytuacja wygląda, kiedy mimo zakończenia okresu testowego sklep nie zostanie opłacony – wtedy po 14 dniach od daty zakończenia testowania sklep zostaje usunięty z naszego systemu.
Tak, można to wykonać zlecając nam lub innej firmie.
TUTAJ znajduje się cennik projektów graficznych.
Tak. Skrzynka e-mail jest zakładana na naszym serwerze automatycznie wraz ze sklepem, w domenie którą posiada Klient. Ze skrzynki można korzystać przez nasz Webmail lub za pomocą programu pocztowego działającego na komputerze lub podłączyć ją pod już istniejący inny adres e-mail np. w webmailu Gmail.
Aby założyć skrzynki e-mail należy zastosować kroki wskazane w poniższej instrukcji. Skrzynki są możliwe do założenia tylko wtedy, gdy sklep został opłacony i przekształcony w abonament.
Tak. Wystawiamy Faktur VAT za wszystkie zakupione usługi w Sky-Shop w momencie opłacenia zamówienia.
Wystawione faktury znajdziesz w swoim panelu konto.sky-shop.pl w sekcji Zamówienia i faktury.
Tak. Możesz zmienić pakiet abonamentowy w trakcie jego trwania ale tylko na wyższy pakiet. W takiej sytuacji wyliczana jest różnica dopłaty pomiędzy pakietami za pozostały okres abonamentowy. Zmiana pakietu abonamentowego na niższy możliwa jest po zakończeniu wykupionego okresu abonamentowego aktualnego pakietu.
W każdym momencie możesz zwiększyć limit ilości produktów w sklepie, wykupując interesujący Cię limit produktów poprzez panel zamawiania w koncie klienta.
Zmniejszenie ilości produktów możliwe jest podczas przedłużania okresu abonamentowego sklepu.
Podczas sprzedaży, działań marketingowych, a nawet odpowiadania na pytania zadawane przez klientów przetwarzasz dane osobowe. Zobowiązuje Cię to do przestrzegania przepisów RODO. W sklepie internetowym jasne określenie zasad zbierania i przetwarzania danych oraz zamieszczenie checkboxów dla zgód dodatkowych to jedna z najważniejszych kwestii. Dlatego rekomendujemy skorzystanie z pakietu dokumentów RODO przygotowanego przez zespół prawników z Dokrates.pl, w którym zawarto:
Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru i materiałów informacyjnych o RODO – publikowanych przez Legal Geek.
Więcej informacji znajdziesz we wpisie: „Jak dostosować sklep internetowy do RODO?”.
Przed dokonaniem wyboru testowałem różne platformy i ostateczny wybór pad na Sky-Shop.pl, bez żadnego doświadczenia informatycznego samodzielnie skonfigurowałem cały sklep, co świadczy o łatwości obsługi platformy i jej przyjaznej budowie dla użytkownika, poza tym do wszystkiego są instrukcje w formie artykułów lub nagrań wideo a kontakt telefoniczny z działem technicznym jest bez zarzutu. Sky-Shop.pl współpracuje z wieloma partnerami i dla swoich klientów wynegocjował dużo promocji na korzystanie z ich usług np.: InPost, Senuto, BlueMedia itp. co świadczy o dbałości o klienta.
Polecam gorąco platformę Sky-Shop każdemu, kto pragnie mieć swój sklep internetowy. Intuicyjna, prosta w obsłudze, olbrzymia ilość integracji z hurtowniami. To wszystko sprawia, że prowadzenie sklepu jak i nawiązywanie kontaktu z hurtowniami jest ułatwione do maksimum. Platforma jest także na bieżąco aktualizowana, przez co systematycznie pojawiają się nowe możliwości do wykorzystania przy prowadzeniu sklepu. Dużą zaletą jest także sprawny kontakt z pracownikami Shy-Shop, którzy nigdy nie zostawili mnie bez pomocy 🙂
(…) Jako że mam wykształcenie informatyczne wybierałem pomiędzy darmową platformą OpenSource a platformą typu sky-shop.pl. Wybór padł na sky-shop.pl, dzięki temu czas który przeznaczyłbym na konfigurację wszystkich podstawowych funkcjonalności sklepu (np. integracja z hurtowniami, funkcjonalności komunikacji z klientem) mogłem przeznaczyć na promocję sklepu 🙂 Gorąco polecam sky-shop.pl, który pozwala skupić się na prowadzeniu sklepu a nie na technicznych problemach z jego utrzymaniem 🙂
Założonych sklepów internetowych
Doświadczenia w e-commerce
Dostępnych funkcji
Stabilności platformy