Pomoc & FAQ

Darmowe Webinary
Porady Sky-Shop
Pierwsze kroki w Sky-Shop.pl

Jak potwierdzić aplikacje Allegro?

W przypadku pojawienia się komunikatu, który informuje, że konto Allegro jest nie potwierdzone, należy potwierdzić konto w panelu administracyjnym.

Aby potwierdzić konto z poziomu menu przejdź do zakładki Integracje -> Portale aukcyjne -> Allegro -> Konfiguracja i kliknij w ikonę strzałek w kolumnie Ważność aplikacji. 

Jeżeli potwierdzenie konta się powiodło, to otrzymasz informacje, że konto zostało prawidłowo potwierdzone.

 

 

 

Jeżeli potwierdzenie konta się nie powiedzie i pojawi się błąd:

To należy zweryfikować poprawność danych, które znajdują się w panelu administracyjnym w sekcji Integracje -> Portale aukcyjne -> Allegro -> Konfiguracja, w edycji danego konta (1), z danymi aplikacji Allegro, które można uzyskać w pomocy (2) konfiguracji danego konta Allegro (3).

Dane jakie musisz porównać to: 

- ID klienta aplikacji/Client ID:
- Klucz tajny aplikacji/Client Secret:
- Adresy przekierowań

Dane w panelu Allegro: 

Dane w panelu administracyjnym sklepu: 

Adres do przekierowań należy skopiować z pomocy, która znajduje się w konfiguracji konta Allegro. 

 

WAŻNE: Podczas potwierdzania aplikacji adres URL w przeglądarce musi odpowiadać Adresowi przekierowań z panelu Allegro. 

 

 

Jeśli, adresy się zgadzają, a mimo to pojawia się błąd, proszę spróbować zarejestrować nową aplikację po stronie Allegro, a następnie w panelu administracyjnym sklepu podmienić klucze dla istniejącego już konta i potwierdzić aplikację.

 

Mikołajkowa promocja - Do końca promocji pozostało dni godzin minut sekund

Najbliższy webinar: Jak finansować rozwój e-sklepu? Poznaj Sky-Pay Finansowanie!