Jak potwierdzić aplikacje Allegro?
W przypadku pojawienia się komunikatu, który informuje, że konto Allegro jest nie potwierdzone, należy potwierdzić konto w panelu administracyjnym.
Aby potwierdzić konto z poziomu menu przejdź do zakładki Integracje -> Portale aukcyjne -> Allegro -> Konfiguracja i kliknij w ikonę strzałek w kolumnie Ważność aplikacji.
Jeżeli potwierdzenie konta się powiodło, to otrzymasz informacje, że konto zostało prawidłowo potwierdzone.
Jeżeli potwierdzenie konta się nie powiedzie i pojawi się błąd:
To należy zweryfikować poprawność danych, które znajdują się w panelu administracyjnym w sekcji Integracje -> Portale aukcyjne -> Allegro -> Konfiguracja, w edycji danego konta (1), z danymi aplikacji Allegro, które można uzyskać w pomocy (2) konfiguracji danego konta Allegro (3).
Dane jakie musisz porównać to:
- ID klienta aplikacji/Client ID:
- Klucz tajny aplikacji/Client Secret:
- Adresy przekierowań
Dane w panelu Allegro:
Dane w panelu administracyjnym sklepu:
Adres do przekierowań należy skopiować z pomocy, która znajduje się w konfiguracji konta Allegro.
WAŻNE: Podczas potwierdzania aplikacji adres URL w przeglądarce musi odpowiadać Adresowi przekierowań z panelu Allegro.
Jeśli, adresy się zgadzają, a mimo to pojawia się błąd, proszę spróbować zarejestrować nową aplikację po stronie Allegro, a następnie w panelu administracyjnym sklepu podmienić klucze dla istniejącego już konta i potwierdzić aplikację.